Een échte prikkerfoto

En weer terug bij mams.

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk kijk het wel even na over een paar dagen, ben het vandaag van louter fotograferen eigenlijk vergeten.....Ptje schreef:Wat een leukerdjes, gefeliciteerd met je mooie nestje, weet je al wat de geslachten zijn?

Sorry dat ik je vraag nu pas beantwoord Hilde; ik kijk van de week even of het mannetjes of vrouwtjes zijn; eventueel houd ik zelf 1 vrouwtje aan.Hilde schreef:Zo bijzonder aan cavias is dat hè, de jonkies worden eigenlijk als complete caafjes geboren, al zo volmaakt zo kort na de geboorteGa je ze houden of doe je ze weg?

Jinke schreef:Sorry maar ik vind het behoorlijk stom dat je de vader met de moeder en jongen hebt laten lopen.
Je hebt de vader de moeder zien dekken, en er ook nog een foto van gemaakt. En dan schrijf je dat je hem er op tijd af hebt kunnen wippen. Nou ik hoop het voor je dat je zeugje niet opneemt, maar ben er bang voor...

O, heerlijk lijkt me dat.....Biene schreef: wij hebben ze zomers in de tuin en ik geniet er altijd weer van om ze vanuit mijn luie tuinstoel te kunnen zien rondscharrelen.