Bel , mijn oude kruising labrador rottweiler , is ruim 11 jaar. Ze heeft een zwakke achterhand wat nu steeds erger wordt.. Ze slikt al langer Novacam en heeft vandaag voor het eerst anabolen injectie gehad.. De dierenarts had het over hondenschoenen voor haar achterpoten om haar meer grip te laten krijgen op de grond waardoor ze beter zou kunnen gaan lopen en weer wat meer bespiering zou krijgen.
Verder is ze nog alert, vitaal etc.. dus van inslapen is nog geen sprake gelukkig..
Hebben jullie tips etc.. of ervaring met hondenschoenen..?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zwakke achterhand bij Bel..
Moderator: moderatorteam
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: zwakke achterhand bij Bel..
Ik heb deze voor Macho, zitten erg fijn.
http://www.beestenspul.nl/product/verzo ... ker-active
Hopelijk doet de injectie goed zijn werk en krijgt ze weer kracht terug
http://www.beestenspul.nl/product/verzo ... ker-active
Hopelijk doet de injectie goed zijn werk en krijgt ze weer kracht terug
- jessica74
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): newfoundlander
berner senner - Aantal honden: 2
Re: zwakke achterhand bij Bel..
ik weet niet of dat wel helpt ze vinden het maar raar die schoenen aan is natuurlijk wel wennen.
ik heb ze zelf ook gehad voor zweertjes tussen de kussens die van de dierenarts waren heel snel doorgesleten en gingen steeds uit.
bij de dierenwinkel had ik betere die gaan veel langer mee en zitten ook beter.
het belangrijkste is de spieren weer opbouwen. ik zou hydrotherapie gaan doen dan heb je snel resultaat helemaal omdat je nu anabolen hebt ingesoten.
mijn hond kon met 11 niet eens meer zelf opstaan en lopen ging ook al na 1 week niet meer, na 5 keer hydrotherapie kon ze alweer haar ronde lopen je voelde ook meteen weer spieren.
anabolen is een soort kuur 3 maanden lang elke maand een spuit en dan kijken hoe het gaat misschien moet je het wel blijven geven elke maand.
ik heb ze zelf ook gehad voor zweertjes tussen de kussens die van de dierenarts waren heel snel doorgesleten en gingen steeds uit.
bij de dierenwinkel had ik betere die gaan veel langer mee en zitten ook beter.
het belangrijkste is de spieren weer opbouwen. ik zou hydrotherapie gaan doen dan heb je snel resultaat helemaal omdat je nu anabolen hebt ingesoten.
mijn hond kon met 11 niet eens meer zelf opstaan en lopen ging ook al na 1 week niet meer, na 5 keer hydrotherapie kon ze alweer haar ronde lopen je voelde ook meteen weer spieren.
anabolen is een soort kuur 3 maanden lang elke maand een spuit en dan kijken hoe het gaat misschien moet je het wel blijven geven elke maand.