Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nee, niet duur, maar een hondje weer verkopen omdat je dochter er niet mee om kan gaan?? Dat moet je eerder bedenken, ik neem aan dat je weet wat voor soort hond je in huis haalt?? Bovendien weet je niet wat voor mensen op zo'n, inderdaad niet duur hondje af komen......
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Jezus wat een zeiloren .
Maar die ogen zijn ook een beetje vreemd.
En waarom is het zielig als die mensen de hond weg doen omdat de dochter er niet mee kan.
Hadden ze hem gehouden was het ook niet goed geweest.
Je kunt tenslotte niet allemaal met iedere hond overweg.
bouvierpoedel schreef:Jezus wat een zeiloren .
Maar die ogen zijn ook een beetje vreemd.
En waarom is het zielig als die mensen de hond weg doen omdat de dochter er niet mee kan.
Hadden ze hem gehouden was het ook niet goed geweest.
Je kunt tenslotte niet allemaal met iedere hond overweg.
Volgens mij zegt hier niemand dat dát zielig is. Hij is zeer waarschijnlijk ergens anders ook beter af.. Maarja wat komt er met zo'n advertentie en prijs op af? Dat vind ik wel sneu.
ik vind het zielig dat mensen honden in de eerste plaats aanschaffen voor hun kinderen.
bedenk liever van te voren dat dat niet echt goed kan gaan dan.
Als ze zelf van honden houden dan zouden ze er zelf voor kunnen blijven zorgen toch.
maargoed mijn gedachte.
ik hoop maar dat hij nu een goed thuis krijgt en niet weer bij zulke domme, onbedachtzame mensen terecht komt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Realiteit gewoon. Als je erop kon filteren op Marktplaats zullen er waarschijnlijk wel honderden honden om deze manier van eigenaar wisselen? Ik begrijp eigenlijk niet waar jullie je nu zo druk om maken? Of wil je ze allemaal gaan 'redden'? Is altijd zo geweest, en zal altijd ook zo blijven. Met en zonder internet. Alleen hing de advertentie toen bij de super om de hoek.
Whaha wat een mensen! Chiauau, dogter? Volgens mij is deze meneer/mevrouw enorm dyslectisch of gewoon stom... Dat hondjes is zeker weten beter af bij een ander!
klopt . maar wat heeft toots hier mee te maken ? toots heeft een goed huis ?
Omdat er bij jouw ras 'chihuahua' staat en ik dacht dat Toots dat niet was
Hij komt het dichtst bij chihuahua vandaar dat ik dat heb ingevuld voor de gemoedsrust kan ik er ook mix bij zetten hoor.
maar snap nog steeds niet wat dat te maken heeft met dit onderwerp ?
ik zei dat het geen echte chihuahua is om mensen te behoeden. voor 250 euro kun je ook geen chi kopen zeker geen pup.
Dat je het ook nog echt gaat veranderen ook.. Denk dat dan heel veel mensen (inclusief ikzelf) het moeten veranderen want een hond zonder stamboom mag je dan nooit een ras noemen.. Lekker belangrijk!
toots schreef:
klopt . maar wat heeft toots hier mee te maken ? toots heeft een goed huis ?
Omdat er bij jouw ras 'chihuahua' staat en ik dacht dat Toots dat niet was
Hij komt het dichtst bij chihuahua vandaar dat ik dat heb ingevuld voor de gemoedsrust kan ik er ook mix bij zetten hoor.
maar snap nog steeds niet wat dat te maken heeft met dit onderwerp ?
ik zei dat het geen echte chihuahua is om mensen te behoeden. voor 250 euro kun je ook geen chi kopen zeker geen pup.
Dat je het ook nog echt gaat veranderen ook.. Denk dat dan heel veel mensen (inclusief ikzelf) het moeten veranderen want een hond zonder stamboom mag je dan nooit een ras noemen.. Lekker belangrijk!
Het ging mij er inderdaad om dat jij zegt dat de 'Chihuahua' uit de advertentie geen Chi is en ik dan vervolgens zie staan dat er bij jou ook 'Chihuahua' staat terwijl je eigen hondje dat inderdaad ook niet is. Helemaal niet erg natuurlijk alleen het kwam op mij over alsof jij doet dat Toots wel rasecht is en dan commentaar had op een ander . Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op kruisingen. Heb er zelf ook 1.
jah maar ik had daar daadwerkelijk commentaar op een ander.
ik heb daadwerkelijk een kruising. en er is niks mis met een kruising , maar ik verkoop toots niet onder de naam chihuahua. (helemaal niet trouwens)
vind dat nogal een belediging. en een hele rare vergelijking.
vandaar dat ik jou vroeg waar het vandaan kwam. als je zoiets wil weten kun je dat toch ook gewoon vragen ? Ik steek niet onder stoelen of banken dat toots een x is.
hoop dat de lucht nu weer geklaard is.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..