Jump-A-Round DogSport in Drenthe organiseert een workshop 'Het principe van de clickertraining', mét of zonder clicker. Hoe leer ik mijn hond wat ik van hem wil, hoe leert een hond eigenlijk?
Nog slechts enkele plaatsen beschikbaar......
Tijdens de workshopmiddag worden er door middel van leuke oefeningen gewerkt aan timing van de click en van het belonen en aan diverse mogelijkheden om de clicker te gebruiken.
Let op: je hoeft niet het clicker-apparaat te gebruiken, een beloningswoord kan natuurlijk ook. Het gaat om het principe! Hoe leer ik mijn hond wat ik van hem wil......
De oefeningen worden op niveau van de individuele deelnemer aangepast.
Daardoor is de workshop geschikt voor alle baas-hond combinaties; voor degenen die allang de clicker gebruiken,
voor de mensen die de clicker willen gaan gebruiken of voor de combinaties die de clicker mee en effectiever willen gebruiken.
Bij inschrijven graag melden waar uw voorkeur heen gaat qua oefening/ probleemoplossing.
Zowieso werken we aan targettraining, uitstellen van de click en click voor concentratie.
Aanvang workshop 13.00
Einde workshop 17.30
Locatie; Markeweg 8A Noord-Sleen (overdekt!)
Prijs 34, 50 incl koffie, thee, fris en wat lekkers erbij, handouts en een clicker.
Er is plaats voor maximaal 10 combinaties, vol = vol dus snel inschrijven!
Opgave via email workshop@jardogsport.nl
Onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen (gaat door bij minimaal 6 aanmeldingen).
Inschrijfgeld overmaken op rek nr 32 50 83 177 t.n.v T.Klop ovv click 1, naam hond, naam eigenaar. Inschrijving is definitief na ontvangst van betaling.
Flyer workshop: http://www.jardogsport.nl/doc/workshopclickeren.pdf
We hebben nog veel meer leuke workshops in de planning staan, neem gerust een kijkje: http://www.jardogsport.nl/workshops
Hartelijke groeten,
Minna
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Workshopmiddag Clickeren: Hoe leert een hond?
Moderator: moderatorteam
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer: