Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veel gas in de buik sinds Lotgering?
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Veel gas in de buik sinds Lotgering?
Heeft iemand ervaring met het voeren van Lotgering waarbij de hond veel meer gas ging produceren? Shendor heeft een aantal uur per dag een borrelbuik en laat vieze scheten. Toen hij op brok stond had hij dat veel minder. Wel incidenteel, maar nu is het bijna dagelijks. Hij krijgt de paardvariant.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Veel gas in de buik sinds Lotgering?
Hoe lang krijgt hij Lotgering? Wissel je de diersoorten af? Krijgt hij ook nog brok erbij?
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
hier ook borrelbuiken en scheten sinds de lotgering. Ik wissel wel af, maar niet veel, omdat ze niet alles lusten
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Mirella
- Zeer actief
ik ben erg tevreden over de lotgering en hier geen last.ik wissel wel veel af,zeker 4 soorten in de week.
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
Ben je er net mee begonnen?? Misschien is de buik/darmen nog wat onwennig. Je kan een beetje gekookt water erover doen voor een betere vertering.

http://www.Adebowale.nl
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Vanaf augustus. Ik wissel niet af, hij krijgt de lightvariant vanwege zijn hart, en vanwege de vetbulten. Hij krijgt geen brok, alleen in zijn wobblerkong af en toe. Dat is hooguit 2 keer per week.Shima schreef:Hoe lang krijgt hij Lotgering? Wissel je de diersoorten af? Krijgt hij ook nog brok erbij?
De vetbulten heeft hij trouwens ook pas sinds hij Lotgering krijgt. In de anderhalf jaar dat hij brokken heeft gehad heeft hij er eentje gehad, die is toen weggehaald omdat niet helemaal duidelijk was wat het precies was. Daarna niet meer, tot een maand of 3 geleden. Nu heeft hij er een stuk of 8, met name bij zijn ribben in de buurt, en eentje in/onder zijn oksel.

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Hmmm, vreemd dat hij vetbulten krijgt van light vlees
en als je vanaf augustus al Lotgering voert zou hij er inmiddels wel aan gewend moeten zijn.
- Mirella
- Zeer actief
oke,hebben ze bij de light variant dan geen afwisseling? ik ben nog een beginner met kvv,maar mij is juist zo op het hard gedrukt dat die afwisseling erg belangrijk is. als hij het er zo slecht op doet,zou ik misschien toch een ander merk proberen?moosje schreef:Vanaf augustus. Ik wissel niet af, hij krijgt de lightvariant vanwege zijn hart, en vanwege de vetbulten. Hij krijgt geen brok, alleen in zijn wobblerkong af en toe. Dat is hooguit 2 keer per week.Shima schreef:Hoe lang krijgt hij Lotgering? Wissel je de diersoorten af? Krijgt hij ook nog brok erbij?
De vetbulten heeft hij trouwens ook pas sinds hij Lotgering krijgt. In de anderhalf jaar dat hij brokken heeft gehad heeft hij er eentje gehad, die is toen weggehaald omdat niet helemaal duidelijk was wat het precies was. Daarna niet meer, tot een maand of 3 geleden. Nu heeft hij er een stuk of 8, met name bij zijn ribben in de buurt, en eentje in/onder zijn oksel.
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat dacht ik ook.Shima schreef:en als je vanaf augustus al Lotgering voert zou hij er inmiddels wel aan gewend moeten zijn.

-
sads
- Actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog
Old English bulldog/American Pitbull - Aantal honden: 3
die van mij hebben dat van de Paard variant ook gehad. deze krijgen ze nu niet meer. Ze krijgen rund/eend, totaal vis of een andere variant, maar paard niet meer.moosje schreef:Heeft iemand ervaring met het voeren van Lotgering waarbij de hond veel meer gas ging produceren? Shendor heeft een aantal uur per dag een borrelbuik en laat vieze scheten. Toen hij op brok stond had hij dat veel minder. Wel incidenteel, maar nu is het bijna dagelijks. Hij krijgt de paardvariant.
GROETJES SAN, DODGE, CHEVY EN BUBBELS