Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yesss, geboekt!!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

CharellBC
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boomer 04-11-2011
Cairn terriër 27-09-2002
Aantal honden: 2

Yesss, geboekt!!

Ongelezen bericht door CharellBC »

Na heel wat zoeken naar iets wat aan onze wensen maar ook aan de wensen van de honden voldoet hebben we gister eindelijk een vakantie geboekt!!

Gaan naar Tsjechië, Landal greenparks!! Leek mij aan de foto's te zien een leuke locatie en ook goed betaalbaar :)
Iemand hier al weleens geweest??
We gaan pas 1 september maar heb er nu al zin in!!
Groetjes Charell, Charo en Balto
Afbeelding
Esther80
Zeer actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Yesss, geboekt!!

Ongelezen bericht door Esther80 »

Wij zijn aan de overkant geweest, Lipno Lake Resort. Dat is net wat luxer en daar konden we ook 2 van onze 3 honden meenemen. Wij hadden daar de begane grond, dus met omheining, ideaal met een net lopend kind van 1 jaar en 2 Ridgebacks.

De voorzieningen van Landal stonden ook ter onze beschikking. Ik begreep dat de huisjes van Landal wat minder luxe en minder schoon zijn, maar dan hoef je volgens mij echt niet te klagen hoor, want die van ons was echt spik en span.

Je kunt er leuk met de honden lopen, dan moet je bij Lipno Lake Resort omhoog (goed voor de conditie) en dan kun je daar zo het bos in. Let wel op de rode mieren en de teken!! Bij de skipistes kun je ook fijn wandelen en boven bij de rodelbaan zit een leuk, klein restaurantje, weinig keuze, maar veel goedkoper dan in het centrum en gewoon goed. Blue Lake restaurant (dacht dat het zo heette) is echt een aanrader, hogere prijzen, maar topkwaliteit.

Meer, voorzieningen, ligging, restaurants, mogelijkheden zijn er voldoende. Wel moet je wat verder rijden naar een fatsoenlijke supermarkt, maar ook dat is te combineren met een bezoek een Cesky Krumlov (echt aan te raden en honden kunnen gewoon mee)!! Mijn moeder woont in Tsjechie in een rijkere streek met veel bij de hand, dus vandaar dat we vonden dat het naar een grote supermarkt wat verder rijden was ;-).

Het weer kan in september mee of tegenvallen, maar er is echt genoeg te zien en te doen!
CharellBC
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boomer 04-11-2011
Cairn terriër 27-09-2002
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door CharellBC »

Okeey dan! Bedankt voor de leuke tips :)
We zijn pas ook in Belgie geweest op een landal park en die huisjes waren ook gewoon netjes schoon! We zullen zien heb er in ieder geval zin in ..

Dierenarts zei inderdaad ook uitkijken voor teken en zandvliegjes ofzo?!
Groetjes Charell, Charo en Balto
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

CharellBC schreef:Okeey dan! Bedankt voor de leuke tips :)
We zijn pas ook in Belgie geweest op een landal park en die huisjes waren ook gewoon netjes schoon! We zullen zien heb er in ieder geval zin in ..

Dierenarts zei inderdaad ook uitkijken voor teken en zandvliegjes ofzo?!
ik zou voor de zekerheid een scaliborband om doen, ben je in ieder geval beschemt tegen teken.. en ik weet niet of daar de zandvlieg is in dat gebied maar daar werkt de band ook tegen.
Heel veel voorpret alvast!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”