Wij zijn aan de overkant geweest, Lipno Lake Resort. Dat is net wat luxer en daar konden we ook 2 van onze 3 honden meenemen. Wij hadden daar de begane grond, dus met omheining, ideaal met een net lopend kind van 1 jaar en 2 Ridgebacks.
De voorzieningen van Landal stonden ook ter onze beschikking. Ik begreep dat de huisjes van Landal wat minder luxe en minder schoon zijn, maar dan hoef je volgens mij echt niet te klagen hoor, want die van ons was echt spik en span.
Je kunt er leuk met de honden lopen, dan moet je bij Lipno Lake Resort omhoog (goed voor de conditie) en dan kun je daar zo het bos in. Let wel op de rode mieren en de teken!! Bij de skipistes kun je ook fijn wandelen en boven bij de rodelbaan zit een leuk, klein restaurantje, weinig keuze, maar veel goedkoper dan in het centrum en gewoon goed. Blue Lake restaurant (dacht dat het zo heette) is echt een aanrader, hogere prijzen, maar topkwaliteit.
Meer, voorzieningen, ligging, restaurants, mogelijkheden zijn er voldoende. Wel moet je wat verder rijden naar een fatsoenlijke supermarkt, maar ook dat is te combineren met een bezoek een Cesky Krumlov (echt aan te raden en honden kunnen gewoon mee)!! Mijn moeder woont in Tsjechie in een rijkere streek met veel bij de hand, dus vandaar dat we vonden dat het naar een grote supermarkt wat verder rijden was

.
Het weer kan in september mee of tegenvallen, maar er is echt genoeg te zien en te doen!