Zijn er nog mensen van het forum die aan de show deelnemen of die komen kijken?
Zelf sta ik met een stand op de show, maar uiteraard ga ik ook de honden bekijken

Moderator: moderatorteam
En ik had het plaatje nog wel kleiner gemaakt, omdat ik bang was dat het plaatje te groot was.Machie schreef:Ik kan het niet eens normaal lezen wat er staat
Veel succes! Misschien zie ik je nog wel.Brigitte schreef:Wij zijn er met Elektra
dogo4ever schreef:Wij zijn er ook. Zonder honden maar met een keurmeester.
Lange lijnen idioten gelijk afbekken. Net zo doen als je hondmassam schreef:dogo4ever schreef:Wij zijn er ook. Zonder honden maar met een keurmeester.
oh wat leuk!
ik heb gewoon zin om iedereen weer eens te zien na al die jaren!
marielle heeft mij overgehaald om met sam de oude mannen werkklasse te doen. ik schijt 30 kleuren maar heb begrepen dat er goed gelet wordt op lange-lijn-idioten...
dogo4ever schreef:Lange lijnen idioten gelijk afbekken. Net zo doen als je hondmassam schreef:[..]
oh wat leuk!
ik heb gewoon zin om iedereen weer eens te zien na al die jaren!
marielle heeft mij overgehaald om met sam de oude mannen werkklasse te doen. ik schijt 30 kleuren maar heb begrepen dat er goed gelet wordt op lange-lijn-idioten.... Ik heb lang getwijfeld om Babs en Joe in te schrijven maar aangezien de keurmeester een hele goede vriend van ons is, hij altijd bij ons logeert als hij naar Nederland komt, Frank wekelijks met hem aan de telefoon hangt en hij eigenlijk een pup uit onze Babs zou krijgen, vinden we dat niet netjes. Dus zij blijven lekker thuis en wij gaan kijken.
Zie je dan zondag!
dogo4ever schreef:Lee heeft 1 keer gekeurd op de Stafford Times en ik vond hem goed keuren. Ik was het niet altijd eens met zijn plaatsingen maar ik vond hem wel pietje precies en rustig keuren. Hij nam de tijd voor een hond en liep de hele hond goed na.
A ja, we gaan het zien. Ik vind het ook wel weer leuk om bepaalde mensen te zien. En ook leuk als ik bepaalde mensen juist niet zie
Oh jammer, ik heb helaas een bestelbrikkie en maar 1 extra zitplaats anders had je zo mee gekunt heb kennels achterin dus dat had geen probleem geweest ookziva/faithe schreef:ik heb helaas geen vervoer kunnen regelenanders had ik komen kijken.
brigitte veel succes met elektra
Dat zal heus wel[A]nneloes schreef:Veel succes! Misschien zie ik je nog wel.Brigitte schreef:Wij zijn er met Elektra
Ohh dat vind ik echt super leukmassam schreef:he leuk bri!
sam en ik zijn er ook!
Waar?Cleva schreef:[A]nneloes schreef:Sporting Dog Holland de Conformation Show in Velddriel.
Jezus christus.
de manege.Cleva schreef:[A]nneloes schreef:Waar?Cleva schreef:
Jezus christus.
In velddriel.
Brigitte schreef:Ohh dat vind ik echt super leukmassam schreef:he leuk bri!
sam en ik zijn er ook!![]()
wij hebben ook oude Tank bij ons (en Bunker in de auto)
Je kunt de links van FB gewoon hier tussen IMG-codes plaatsen hoor. Doe ik ook heel vaak.massam schreef:ik heb een fleece flosje gekocht bij anneloes maar bri helaas niet gezien...
maarrr....
sammy is eerste geworden bij de veteranen werkklasse reuen! we zijn zo trots! de keurmeester zei zelfs dat hij lekker in zijn vacht zat!
moet nog even wat foto's van facebook normaal uploaden
Juups ze zijn te zien hoormassam schreef:kun je de foto's zien?