Dit keer met Kyra. Ze is zo erg ziek. De hele dag is ze aan het braken geweest en zo rond half vijf begon ze bloed te braken. Ik heb haar direct in de auto gegooid en naar de da gegaan. Ze heeft iets aan de maag. Een ontsteking of zo. Ze mag alleen nog bouillon en 2x per dag kaopectate. Ze heeft een paar prikjes gehad en ik heb de strikte opdracht om er op toe te zien dat ze voldoende vocht binnen krijgt.
Anders moet ik voor 10.00 uur morgenochtend terug komen en gaat ze aan het infuus.
Het lijkt verdorie hier wel een ziekenhuis. Bonnie ziek, kat ziek (ja, ook daarvoor al naar de da geweest), afgelopen vrijdag al met Kyra geweest omdat mevrouw van het geknal zo geschrokken is dat ze de trap is opgevlucht. Helaas was ze vergeten dat ze geen trappen kan lopen en is ze met dezelfde vaart weer naar beneden gedonderd. Zwaar gekneusde elleboog met een duivenei aan vocht eronder.
En nu dit weer.
Alleen Lyndie mankeert (nog???) niks. Maar zal me niks verbazen als die zich bij de meerderheid gaat aansluiten en ook gezellig ziek wordt.
Leuk begin van het jaar.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15