Maar nu mijn probleem waar ik niet uit kom. Ze is 9 jaar, voor een Rottweiler al een behoorlijke leeftijd. Ze is verder fit, vrolijk, wil spelen en heeft alleen opstartproblemen met haar knie, als ze eenmaal loopt vergeet ze de pijn, maar heeft ze thuis een tijd gelegen is het dikke shit. Ik heb eigenlijk altijd gezegd een hond op leeftijd laat ik niet meer opereren. Dus pijnstilling geprobeerd, hielp uiteraard niet voor een afgescheurde knieband. Nu staat ze een kleine week op een zeer hoge dosis tramadol, ja ze wordt er nog vrolijker van
Maar wat dan? opereren zou betekenen ruim een half jaar revalideren (vorige keer tta) en dan kan ze dus nog niet doen wat ze graag wil plus dat ze het haat om aan de lijn te lopen. Moet ik haar dat aandoen op haar leeftijd? Ik hoop het van harte, maar ik weet natuurlijk niet hoelang ze nog bij mij mag zijn en dan is een half jaar gewoon echt lang.
Of toch laten opereren en kiezen voor een andere methode waarbij de revalidatie niet zo lang is? Kijk 6 weken rustig aan doen is nog te overzien.
En dan ook nog de narcose bij een oudere hond, vind ik echt eng.
Maar haar zo laten lopen wil ik niet. Verder is ze echt heel erg gezond, fit, vrolijk en zo gek als een deur en voordat haar knieband afscheurde liep ze nog de hele grote rondes met de rest mee en dat wil ze nu, met haar kapotte knie, ook nog gewoon.
Wat zouden jullie doen?

TARAK