Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
*gezocht* Dierenarts Den Haag Loosduinen ( Duitse Dog)
Moderator: moderatorteam
- DianavW
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Gestoorde weim in the house...
- Aantal honden: 1
*gezocht* Dierenarts Den Haag Loosduinen ( Duitse Dog)
Hoihoi
Aangezien ik pas weer verhuisd ben naar Den Haag zoek ik in de buurt van Loosduinen/Kraayestein een goede Dierenarts die bekent is met Duitse Doggen
Weet iemand er toevallig eentje??
Iets verder uit de buurt is ook geen probleem maar wel graag binnen een straal van 25 minuten in de auto.
Wie weet er eentje???
Niet dat ik hem nu nodig heb, maar dan weet ik iig waar ik wel en niet heen moet, mag ook via PB.
Aangezien ik pas weer verhuisd ben naar Den Haag zoek ik in de buurt van Loosduinen/Kraayestein een goede Dierenarts die bekent is met Duitse Doggen
Weet iemand er toevallig eentje??
Iets verder uit de buurt is ook geen probleem maar wel graag binnen een straal van 25 minuten in de auto.
Wie weet er eentje???
Niet dat ik hem nu nodig heb, maar dan weet ik iig waar ik wel en niet heen moet, mag ook via PB.
Groetjes Diana
-
Floortje
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: *gezocht* Dierenarts Den Haag Loosduinen ( Duitse Dog)
Loosduinen is dun bezaaid met dierenartsen.
Ik werk in Loosduinen met dieren en wij gaan met de kleine dingen altijd naar de thorbeckelaan. (onze vaste veearts zit in Zoetermeer namelijk)
Op deze site zie je een kaartje met dierenartsen http://www.dierenartsenkring-denhaag.nl/home.php
Het lijkt me het handigst om even rond te bellen of ze ervaring met Duitse doggen hebben.
Ik werk in Loosduinen met dieren en wij gaan met de kleine dingen altijd naar de thorbeckelaan. (onze vaste veearts zit in Zoetermeer namelijk)
Op deze site zie je een kaartje met dierenartsen http://www.dierenartsenkring-denhaag.nl/home.php
Het lijkt me het handigst om even rond te bellen of ze ervaring met Duitse doggen hebben.
-
Sammy1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Floortje schreef:Loosduinen is dun bezaaid met dierenartsen.
En dit is niet vervelend bedoelt, maar deze DA staat enorm slecht aangeschreven
Mijn DA zit op de statenlaan in het statenkwartier, ook niet bij mij om de hoek, maar wel heel erg prettig.
Erg goed met mens en dier en nemen ook rustig de tijd voor je. Of ze ervaringen hebben met doggen dat weet ik alleen niet.
-
Floortje
- Zeer actief
Er zijn 2 DA's in die kliniek, de man vind ik persoonlijk een botte hork iid.
Maar hij heeft enorm veel verstand van konijnen. Niet vervelend bedoelt hoor, maar je moet ook niet alle praatjes geloven. En voor mij en m'n collega's is dit een goede optie aangezien we zelf allemaal gediplomeerd zijn en dus geen voorlichting van een DA nodig hebben voor kleine dingen...
Maar hij heeft enorm veel verstand van konijnen. Niet vervelend bedoelt hoor, maar je moet ook niet alle praatjes geloven. En voor mij en m'n collega's is dit een goede optie aangezien we zelf allemaal gediplomeerd zijn en dus geen voorlichting van een DA nodig hebben voor kleine dingen...
-
Floortje
- Zeer actief
O, er zit ook nog een DA in de vogelkelder. Maar dat zijn echt de enige 2 in Loosduinen.
- DianavW
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Gestoorde weim in the house...
- Aantal honden: 1
Bedankt alvast.
Ik heb ook geen voorlichting nodig van een dierenarts hoor.. weet zelf ook veel..
Maar wilde gewoon ff weten of er iets hier in de buurt zit, gewoon voor de zekerheid.
Bon is gelukkig goed gezond!!
Ik heb ook geen voorlichting nodig van een dierenarts hoor.. weet zelf ook veel..
Maar wilde gewoon ff weten of er iets hier in de buurt zit, gewoon voor de zekerheid.
Bon is gelukkig goed gezond!!
Groetjes Diana
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
Met de dierenarts op de Thorbeckelaan hebben wij ook geen goede ervaring (de man).
Zelf gaan wij nu naar Animo. Deze zit op de laan van Meerdervoort.
Zelf gaan wij nu naar Animo. Deze zit op de laan van Meerdervoort.

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
- *Silvia*
- Zeer actief
Wij gaan dus ook nooit meer naar die dierenarts op de thorbeckelaan, wij zijn bij zijn oude compagnon die meer als 20 jaar geleden daar ook zat in de praktijk die is toen in Delft begonnen en daar zijn we na een paar omzwervingen van da's weer bij terug gekomen!