Fodor likt eigenlijk al een aantal weken aan de bek van Fay. Ik heb haar al helemaal nagekeken, of ze misschien een ontsteking had oid. Maar kon helemaal niets vinden, en ze is verder gewoon gezond.
Maar hij bijft maar ruiken en likken op dezelfde plek. Dit doet hij ook altijd bij mij als ik bijvoorbeeld een ontstoken vinger heb oid. Ze laat het ook wel toe..
Moet ik hier iets mee? Vind het toch apart, het is altijd hetzelfde plekje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naar mijn hond luisteren?
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Naar mijn hond luisteren?
Bedankt voor je antwoord, dat is ook wat ik de eerste keren dacht. Omdat ze nog erg aan het uitzoeken zijn wie er nou eigenlijk de baas is. Maar het is niet alleen likken. Hij ruikt echt specifiek aan die plek, likt wat, en ruikt weer. Precies het gedrag wat hij doet bij wondjes of onstoken vinger e.d. Ook is hij (nog) duidelijk de baas, het is nog steeds een beetje een strijd, maar zij is het absoluut niet.Boutje schreef:Hier wordt Laïla, onze roedelleidster, ook heel vaak aan de bek gelikt. Teken van erkenning, komt oorspronkelijk van het vragen van de welpen om voedsel op te braken dacht ik. Zo willen ze in de gunst staan bij haar.
Als je geen wondjes of ontstoken tandem of zo ziet zou ik het eerder daar zoeken, zeker als het qua rangorde ook een beetje klopt.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Re: Naar mijn hond luisteren?
aan de bovenkant van de bek beetje op de neus?
Misschien een ontstoken kies waar ze een plekje van op de neus kunnen krijgen waar de ontsteking dan uit komt?
Misschien een ontstoken kies waar ze een plekje van op de neus kunnen krijgen waar de ontsteking dan uit komt?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13