Ik heb Otimectin voor de oren meegekregen en Stronghold pipetten voor in ieder geval 2 maanden omdat die ook i.t.t. andere merken wel werkt tegen oormijt.
Een maand terug waren wij in Frankrijk, heb haar daar eens uitgebreid gewassen (voor het eerst in jaren weer eens) en lekker in het zonnetje laten drogen, ze had er verder ook geen kale plekjes bij gekregen, tot natuurlijk een week later, dacht dat ik misschien door het wassen de stronghold beschermlaag kwijt was en aangezien het alweer bijna tijd was een nieuw pipet stronghold gegeven.
Alles leek eigenlijk goed geen nieuwe plekjes er meer bij tot ik gisteren op haar zij verschillende kleine plekjes zag waar opeens haar aan het los laten was, zij begint er ondertussen behoorlijk door de motten aangevreten uit te zien
Heb maar gelijk een afspraak gemaakt bij de DA want het moet volgens mij toch echt iets anders zijn aangezien de DA toen ook zei dat de oormijt makkelijk te bestrijden is.
Ze is natuurlijk al 10 maar is niet een hond die in de afgelopen jaren allergisch was/is voor iets specifieks, voor haar artrose geef ik carporal pijnstilling en ze krijgt trovet mobility/sasha's blend, aangezien ze dat laatste pas een paar maanden gebruikt gaf ik dat vorige keer bij de DA aan als mogelijke oorzaak maar dat vond zij niet waarschijnlijk, het zou ook erg jammer zijn als ze er allergisch voor zou zijn aangezien het haar artrose erg goed doet een paar weken na gebruik zag ik al verbetering en dat is alleen maar nog meer verbeterd.
Heeft een van jullie ervaring met kale plekjes die niet jeuken waarbij de haren in klompjes uitvallen? Kan misschien helpen als ik vanmiddag bij de DA ben.

TARAK