Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenspeelgoed.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Lobbus
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

Hondenspeelgoed.

Ongelezen bericht door Lobbus »

Wat is goed, stevig hondenspeelgoed voor grotere honden???
Gisteren 2 speeldjes gekocht, vandaag kapot :wachten:
Ik zoek een hard plastic bal met een soort handvat, waar de hond hem vast kan pakken. Kent iemand die, zoja, waar te koop :scratch:

*Topictitel gewijzigd door moferator. Hoofdlettergebruik staat voor schreeuwen . *
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: HONDENSPEELGOED

Ongelezen bericht door Belle »

Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Lobbus
Vaste gebruiker

Bedankt voor je reactie, maar dit is niet de bal die ik bedoel

ik bedoel een bal waarbij het handvat is geintegreerd.
luckydog
Actief
Mijn ras(sen): bordercollie , jackrussel, beauceron

Ongelezen bericht door luckydog »

Je bedoelt denk ik een jolly bal.
Deze heb ik voor onze jonge beauceron gekocht omdat meneer elk speeltje zo kapot heeft.
Deze jolly bal schijnt niet kapot te kunnen...euh.. :jank:
Toch wel, meneer heeft het handvat er af geknabbelt.
Het enige wat blijft leven is de Zwarte kong.
De jolly bal is te krijgen bij agradi en bij de hondenwebshop.
Afbeelding
Lobbus
Vaste gebruiker

snel gegoogeld, maar dit is hem niet :U:

ik ga van de week een foto maken bij mijn schoonzus, die heeft er een voor haar honden
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik weet wel welke je bedoeld, toen ik bij de dierenwinkel werkte hadden we rode en gele, het handvat zit er wel in verwerkt, de bal is dan rond, maar er zit wel een handvat in en een open stukje waar dus je hand door kan.

Ik heb ze alleen nooit meer gezien, dit is ook al weer jaren geleden.

www.bullystyle.nl misschien staat er iets anders voor je tussen. Een medecursist van mij was er ontzettend enthousiast over, al haar slopende bullterriërs krijgen speelgoed daar vandaan (bijna) niet kapot.
Lobbus
Vaste gebruiker

Yep, deze was rood, en op de site zie ik een hond spelen met de bal. :ok:

moet nu weg, maar morgen ga ik verder zoeken op de site, superbedankt :D
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute

Ongelezen bericht door kimmeke »

hier is het ook alleen de grootste, zwarte kong die het eeuwige leven heeft. Al de rest varieert van 1-10min voor ze in de vuilniszak belanden in +1000 stukjes... Dus kies ik hier nu voor alternatieve dingen zoals lege wc/keukenrol-rolletjes, 2de hands knuffelbeesten (die eerst het wasmachine in belanden!) of héél goedkope dingetjes uit folders enz. Dat leeft toch allemaal evenlang als de duurdere speeltjes en ze heeft er evenveel lol mee
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ik zweer hierbij. De zwarte kong is ook goed maar dit spul geeft Benthor zo veel meer plezier. http://www.tuffietoys.com/ultimate-series en deze http://www.tuffietoys.com/page/398259450
Zilla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zilla »

Mijn honden maken ook bijna al het speelgoed stuk, en gek genoeg vinden ze die 'onverwoestbare' speeltjes ook niet intressant, maar saai :pffff: er gaan dus een hoop speeltjes doorheen :engel:
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Hier werkt een flostouw van formaat nog aardig (heb eentje met mintsmaak, of eigenlijk die smaak heeft hij ooit gehad... haha) Verder had mijn zus voor haar duitse herder een soort miniautobandje wat wel redelijk heel bleef....
Afbeelding
Lobbus
Vaste gebruiker

Re: Hondenspeelgoed.

kimmeke schreef:hier is het ook alleen de grootste, zwarte kong die het eeuwige leven heeft. Al de rest varieert van 1-10min voor ze in de vuilniszak belanden in +1000 stukjes... Dus kies ik hier nu voor alternatieve dingen zoals lege wc/keukenrol-rolletjes, 2de hands knuffelbeesten (die eerst het wasmachine in belanden!) of héél goedkope dingetjes uit folders enz. Dat leeft toch allemaal evenlang als de duurdere speeltjes en ze heeft er evenveel lol mee
Ik had voor de pup een kauwspeeltje gekocht, hij vond het prachtig, maar Lobbus heeft hem in een onbewaakt gepakt, en in no time gesloopt. 12 Euro naar de knoppen. :S: Op dit moment zijn gewone dozen uit de supermarkt nog het beste,Lobbus kijkt er niet naar om, en Kyone kan zich er prima mee amuseren. Het ziet er alleen niet uit, zo'n afgeknauwde doos in de gang of in de huiskamer.

Knuffels hebben ze hier ook wel eens, maar onze jongste vindt dat helemaal niet leuk, die is gek op knuffels en vindt het vreselijk als er een knuffel, ook al is het er geen van haar, gesloopt wordt.
Wc rolletjes heb ik nog niet geprobeerd, ga ik wel doen, die hebben we hier ruim voldoende :LOL:
kimmeke
Zeer actief

Lobbus schreef:
kimmeke schreef:hier is het ook alleen de grootste, zwarte kong die het eeuwige leven heeft. Al de rest varieert van 1-10min voor ze in de vuilniszak belanden in +1000 stukjes... Dus kies ik hier nu voor alternatieve dingen zoals lege wc/keukenrol-rolletjes, 2de hands knuffelbeesten (die eerst het wasmachine in belanden!) of héél goedkope dingetjes uit folders enz. Dat leeft toch allemaal evenlang als de duurdere speeltjes en ze heeft er evenveel lol mee
Ik had voor de pup een kauwspeeltje gekocht, hij vond het prachtig, maar Lobbus heeft hem in een onbewaakt gepakt, en in no time gesloopt. 12 Euro naar de knoppen. :S: Op dit moment zijn gewone dozen uit de supermarkt nog het beste,Lobbus kijkt er niet naar om, en Kyone kan zich er prima mee amuseren. Het ziet er alleen niet uit, zo'n afgeknauwde doos in de gang of in de huiskamer.

Knuffels hebben ze hier ook wel eens, maar onze jongste vindt dat helemaal niet leuk, die is gek op knuffels en vindt het vreselijk als er een knuffel, ook al is het er geen van haar, gesloopt wordt.
Wc rolletjes heb ik nog niet geprobeerd, ga ik wel doen, die hebben we hier ruim voldoende :LOL:
De wc-rolletjes zijn hier een groot succes hoor. Eerst had ik het hier nog niet door, ze gingen gewoon een bak in om dan naar de hamsters te gaan. Vreemd genoeg bleef die bak altijd maar half en zo snel gingen ze er bij de hamsters nu ook weer niet vandoor :denken: Jep, Sanka deed aan zelfservice... Blijkbaar niets zo leuk dat dat karton nat kauwen, in stukjes peuteren en opeten :piew:
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik geef Shelly ook altijd knuffels uit de kringloopwinkel. Mijn tip is alleen om eerst de oogjes te verwijderen. Die zijn vaak van glas en Shelly wil ze altijd stukkauwen. Karton en papier zijn ook geweldig. Plastic en rubber gaan inderdaad altijd stuk en dan ben ik toch bang dat ze wat stukjes inslikt. Kurken stukkauwen vind ze ook leuk. Ik vind het idee van een klein autobandje wel een goeie. Ik ga eens kijken of ik een kruiwagenwiel kan vinden ergens!
Verder koop ik redelijk wat gedroogd vlees, zoals bullepezen, pensstaafjes etc. Gedroogde kippevleugels en kippenekken kraken ook heerlijk. En ze doen er heel lang mee. Ze kauwen nog wat af! Ik zag trouwens op tv een oude hond, waarbij ze de tanden bijna allemaal moesten verwijderen. Dat kwam doordat hij altijd met zijn bal in zijn bek liep, die bal is erg zanderig vaak en die had zijn gebit helemaal afgesleten!
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

eierdozen zijn ook leuk, helemaal als je er wat snoepjes in doet.... :Q:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... gen+schuld
kimmeke
Zeer actief

kipo schreef:eierdozen zijn ook leuk, helemaal als je er wat snoepjes in doet.... :Q:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... gen+schuld
Ik hou graag mijn eieren heel :LOL: De dozen gaan hier naar de hamsters maar eieren die bijna de datum passeren, die gaan (buiten!) gewoon de grond op en lekker smullen maar :ok:

Afbeelding

Tinker
Actief
Mijn ras(sen): Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Tinker »

Die van mij slopen ook alles, nou ja, vooral de jongste... Die is vandaag aan het zeil in de keuken begonnen :LOL: Maar die moet er toch uit, wist ze, zag dat ik al een beginnetje gemaakt had en zij is verder gegaan :mrgreen: Ik weet dat zij het was... er kleefde nog een stuk aan haar buik, betrapt!! :LOL: :LOL: :LOL: Bij mij hebben ze beide een Extreme Kong en voor buiten een Jolly Egg en een Boomer bal. Het grappige is dat mijn jongste hond alleen met de Jolly Egg speelt en de jongste hond met de Boomer bal. En fanatiek dat ze zijn!! :E: :E: Ik moet er eigelijk eens een filmpje van maken.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”