Gisteren 2 speeldjes gekocht, vandaag kapot
Ik zoek een hard plastic bal met een soort handvat, waar de hond hem vast kan pakken. Kent iemand die, zoja, waar te koop
*Topictitel gewijzigd door moferator. Hoofdlettergebruik staat voor schreeuwen . *
Moderator: moderatorteam
Bedankt voor je reactie, maar dit is niet de bal die ik bedoelBelle schreef:http://www.dierenverblijf.eu/jolly-hond ... -7929.html

Ik had voor de pup een kauwspeeltje gekocht, hij vond het prachtig, maar Lobbus heeft hem in een onbewaakt gepakt, en in no time gesloopt. 12 Euro naar de knoppen.kimmeke schreef:hier is het ook alleen de grootste, zwarte kong die het eeuwige leven heeft. Al de rest varieert van 1-10min voor ze in de vuilniszak belanden in +1000 stukjes... Dus kies ik hier nu voor alternatieve dingen zoals lege wc/keukenrol-rolletjes, 2de hands knuffelbeesten (die eerst het wasmachine in belanden!) of héél goedkope dingetjes uit folders enz. Dat leeft toch allemaal evenlang als de duurdere speeltjes en ze heeft er evenveel lol mee
De wc-rolletjes zijn hier een groot succes hoor. Eerst had ik het hier nog niet door, ze gingen gewoon een bak in om dan naar de hamsters te gaan. Vreemd genoeg bleef die bak altijd maar half en zo snel gingen ze er bij de hamsters nu ook weer niet vandoorLobbus schreef:Ik had voor de pup een kauwspeeltje gekocht, hij vond het prachtig, maar Lobbus heeft hem in een onbewaakt gepakt, en in no time gesloopt. 12 Euro naar de knoppen.kimmeke schreef:hier is het ook alleen de grootste, zwarte kong die het eeuwige leven heeft. Al de rest varieert van 1-10min voor ze in de vuilniszak belanden in +1000 stukjes... Dus kies ik hier nu voor alternatieve dingen zoals lege wc/keukenrol-rolletjes, 2de hands knuffelbeesten (die eerst het wasmachine in belanden!) of héél goedkope dingetjes uit folders enz. Dat leeft toch allemaal evenlang als de duurdere speeltjes en ze heeft er evenveel lol meeOp dit moment zijn gewone dozen uit de supermarkt nog het beste,Lobbus kijkt er niet naar om, en Kyone kan zich er prima mee amuseren. Het ziet er alleen niet uit, zo'n afgeknauwde doos in de gang of in de huiskamer.
Knuffels hebben ze hier ook wel eens, maar onze jongste vindt dat helemaal niet leuk, die is gek op knuffels en vindt het vreselijk als er een knuffel, ook al is het er geen van haar, gesloopt wordt.
Wc rolletjes heb ik nog niet geprobeerd, ga ik wel doen, die hebben we hier ruim voldoende

Ik hou graag mijn eieren heelkipo schreef:eierdozen zijn ook leuk, helemaal als je er wat snoepjes in doet....![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... gen+schuld