2 maanden terug haar kameraad Sinjoor, en nu zij ..
2 jaar geleden heb ik ze als oudere kwetsbare herplaatsers gehaald.. en nu zijn ze er allebei niet meer..

Zsa zsa, ongelooflijk bijzonder hondje, wat zal jij gemist gaan worden. niet alleen door mij.. maar door veel mensen..want je eiste wel dat ze je aardig , leuk , lief en geweldig moesten vinden..
2 jaar geleden onverwacht kwam je bij mij, samen met Sinjoor.. je hart was niet goed dat wist ik.. maar wat heb je nog 2 geweldige jaren hier gehad, en wat is het nu nog ongelooflijk en verbijsterend dat je in een paar uur er niet meer bent.. en wat zal het hier stil worden.. geen hond die in de prullenbak graait, nog even gauw iets doet, zo 'n sterk karakter en eigen wil....
ik had zo gehoopt dat je nog lang bij mij zou mogen blijven.. je bent bijna 13 jaar geworden..
Gisteren avond wilde ze niet eten.. en later kreeg ze het benauwd. om half 12 de dierenarts gebeld ik mocht haar 2 prednison geven. later ging ze blaffen /janken en was ze heel onrustig en benauwd .. dus om half 4 zat ik in de kliniek. toen viel het mee.. dus met 3 injecties weer naar huis.. maar het ging steeds slechter. dus om half 10 weer naar dierenarts die zich rot schrok zo slecht het ging. hij kon haar niet meer temperaturen zo koud was ze al.. hart en longen waren nu eigenlijk wel goed maar haar strottehoofd daar zat het euvel dacht hij... hij dacht een gezwel. we hebben geen foto's meer gemaakt en haar laten gaan. maar oh was is dit moeilijk. in een paar uur afscheid van je hond moeten nemen..

TARAK