Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw: slobbersaus
Moderator: moderatorteam
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Re: Nieuw: slobbersaus
Mijn buurvrouw heeft het voor de hond en die vind het echt heerlijk!
Misschien een keer als traktatie, maar ik zou het zelf niet zo snel geven.
Misschien een keer als traktatie, maar ik zou het zelf niet zo snel geven.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Dit is echt weer van die typische commerciele rommel.

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
29996D
Apart.
Ik zou het niet snel gebruiken.
Maar ja, ik voer dan ook geen brokken natuurlijk.
Ik zou het niet snel gebruiken.
Maar ja, ik voer dan ook geen brokken natuurlijk.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Droge brokken lijken mij ook uitermate saai en slecht weg te kanen. Je moet wat als hond, maar ánders
Maar ik snap niet waarom er nu weer spul uit een flesje met een hondekop erop aan te pas moet komen.
Voor een hond wordt het al een stuk leuker als bijvoorbeeld het snijafval van je eigen eten bij de brokken wordt gegooid, met een beetje water. Of een banaan. Jezus zeg, als je die brokken zo saai vind kun je toch zelf wel iets bedenken lijkt me.
Maarja, er zal wel weer een markt van onnozelen voor zijn waarschijnlijk
Maar ik snap niet waarom er nu weer spul uit een flesje met een hondekop erop aan te pas moet komen.
Voor een hond wordt het al een stuk leuker als bijvoorbeeld het snijafval van je eigen eten bij de brokken wordt gegooid, met een beetje water. Of een banaan. Jezus zeg, als je die brokken zo saai vind kun je toch zelf wel iets bedenken lijkt me.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik hè laatst een flesje meegenomen. Af en toe krijgen ze het bij het vlees bij. Waarom niet?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ja, als je brok voert zit tandplak in de lijn der verwachting, hè.Toch hebben sommige honden moeite met brokvoer, onder meer door tandvleesproblemen.
Wel jammer dat in die tekst tot twéé keer toe gesuggereerd wordt dat tandplak wordt tegengegaan als je brok voert icm slobbersaus
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
- Aantal honden: 2
Mss voor over de brokken die ze soms krijgen..............
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Mijn eerste ingeving is meestal juist: Waarom wél?nathalie schreef:Ik hè laatst een flesje meegenomen. Af en toe krijgen ze het bij het vlees bij. Waarom niet?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik zag het staan bij de Jumbo, heb het etiket gelezen en toen braaf teruggezet.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Ik zag het ook staan in de winkel, ik heb het niet meegenomen.

Groetjes,
Sandra
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze krijgen hier heel soms ook een pedigree snack. Voor wat betreft het hoofdvoer, daar let ik heel erg op. De snacks af en toe wat minder.Jaap* schreef:Mijn eerste ingeving is meestal juist: Waarom wél?nathalie schreef:Ik hè laatst een flesje meegenomen. Af en toe krijgen ze het bij het vlees bij. Waarom niet?

- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Niet nodig hier. Mijn hond staat al bijna 8 jaar twee keer per dag te kwijlen bij dezelfde droge brokken. Die ze vervolgens met smaak op eet.

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Hmm, de naam alleen al doet me extra twijfelen hoor
nee, zoiets zou ik dus niet meebrengen voor Sanka. Ik heb zo eens iets gelijkaardig van Viyo gekregen en Sanka moest dr brokken niet hebben als dat erover zat... ze krijgt anders al bijna 3 jaar dezelfde brok die toch smakelijk binnen de 2min opgesmikkeld is hoor
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- dretje
- Zeer actief
moet niet gekker worden..
Straks moeten we nog een menu kaart op tafel zetten, een servetje erbij.....
Wil je slobbersaus bij je brokken? misschien ook nog een lekker honden biertje erbij? en als toetje een zelfgebakken levercakeje?
Straks moeten we nog een menu kaart op tafel zetten, een servetje erbij.....
Wil je slobbersaus bij je brokken? misschien ook nog een lekker honden biertje erbij? en als toetje een zelfgebakken levercakeje?
- *Eva*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou het misschien proberen als mijn hond een slechte eten was en z'n brokken niet wilde eten.
Maar nee ik ga t niet kopen voor Sasha, die kauwt toch amper, dus vraag me af of ie t zou merken.
Maar nee ik ga t niet kopen voor Sasha, die kauwt toch amper, dus vraag me af of ie t zou merken.
Groetjes Eva
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Ik kan me niet voorstellen dat dit gezond is. Ben benieuwd naar de ingredienten...
-
Muk
Dat dus. Zelf een beetje inventief zijn is veel leuker (en voordeliger voor de mensen die dat wat uitmaakt) dan een of ander chemisch sausje toevoegen.Jaap* schreef:Droge brokken lijken mij ook uitermate saai en slecht weg te kanen. Je moet wat als hond, maar ánders![]()
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ik vind het geweldig als traktatie, als de honden jarig zijn bijvoorbeeld! Maar een flesje kost meer dan 3 euro!!! Dat is echt duur!!
Ik heb wel eens hondengravy gekocht, dat was maar een euro-nog-wat en de honden vonden het HEERLIJK over hun brokken!
Totaal geen toegevoegde waarde verder, gewoon lekker voor de lol!! Commerciele rommel dus
haha
Ik heb wel eens hondengravy gekocht, dat was maar een euro-nog-wat en de honden vonden het HEERLIJK over hun brokken!
Totaal geen toegevoegde waarde verder, gewoon lekker voor de lol!! Commerciele rommel dus
RIP Cena
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Als traktatie, als de hond de brokken niet graag eet, zou ik eerder voor gemalen pens van smuldier kiezen. Dat kun je ook door de brokken doen, wordt vaak heerlijk gevonden en is veel gezonder.
- dagmar88
- Zeer actief
SannePP schreef:Ik vind het geweldig als traktatie, als de honden jarig zijn bijvoorbeeld! Maar een flesje kost meer dan 3 euro!!! Dat is echt duur!!
Totaal geen toegevoegde waarde verder, gewoon lekker voor de lol!! Commerciele rommel dushaha
Meike schreef:Als traktatie, als de hond de brokken niet graag eet, zou ik eerder voor gemalen pens van smuldier kiezen. Dat kun je ook door de brokken doen, wordt vaak heerlijk gevonden en is veel gezonder.
Goddank dat wij 7 dagen per week enorm gezond eten, zonder ooit wat lekkers tussendoor...
Je zou er maar die ene keer van omvallen.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Of gewoon visolie
Hier eten ze alles met visolie erover. Maar goed ze eten ook niet elke dag hetzelfde. Wat sneu moet dat zijn, elke dag hetzelfde eten
dan vind ik zo een slobberspul ter afwisseling zo slecht nog niet.
- foxalert
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 75% Puli 25% Pumi
Echt wel, jij niet dan?dagmar88 schreef:
![]()
Goddank dat wij 7 dagen per week enorm gezond eten, zonder ooit wat lekkers tussendoor...
Boefje!
-
Muk
Waar slaat dat nu weer op? Natuurlijk krijgt mijn hond tractaties, maar dan kies ik wel zelf wat hij krijgt. En eigenlijk de meeste van dit soort artikelen bevatten chemische troep. En die geef ik liever niet aan mijn hond. Die krijgt tractaties die net zo lekker (of beter gezegd, lekkerder) zijn, maar dan zonder troep.dagmar88 schreef:![]()
Wat een eigenaar eet maakt hier geen drol uit.
- dagmar88
- Zeer actief
Op de twee quotes daar boven misschien?Muk schreef:Waar slaat dat nu weer op? Natuurlijk krijgt mijn hond tractaties, maar dan kies ik wel zelf wat hij krijgt. En eigenlijk de meeste van dit soort artikelen bevatten chemische troep. En die geef ik liever niet aan mijn hond. Die krijgt tractaties die net zo lekker (of beter gezegd, lekkerder) zijn, maar dan zonder troep.dagmar88 schreef:![]()
-
Muk
Die zijn toch ook genuanceerd? Zij kiezen er wel en niet voor met hun eigen redenen. Niks mis mee. De eens gooit die troep over het eten en de ander strooit pensstukjes op het voer. En wie weet geeft die wel weer andere lekkernijen. Zo zwart / wit is het allemaal niet.dagmar88 schreef:Op de twee quotes daar boven misschien?Muk schreef:Waar slaat dat nu weer op? Natuurlijk krijgt mijn hond tractaties, maar dan kies ik wel zelf wat hij krijgt. En eigenlijk de meeste van dit soort artikelen bevatten chemische troep. En die geef ik liever niet aan mijn hond. Die krijgt tractaties die net zo lekker (of beter gezegd, lekkerder) zijn, maar dan zonder troep.dagmar88 schreef:![]()
- dagmar88
- Zeer actief
Ik geloof dat jij het anders opvat dan dat ik bedoeld heb.Muk schreef:Die zijn toch ook genuanceerd? Zij kiezen er wel en niet voor met hun eigen redenen. Niks mis mee. De eens gooit die troep over het eten en de ander strooit pensstukjes op het voer. En wie weet geeft die wel weer andere lekkernijen. Zo zwart / wit is het allemaal niet.dagmar88 schreef:Op de twee quotes daar boven misschien?Muk schreef:Waar slaat dat nu weer op? Natuurlijk krijgt mijn hond tractaties, maar dan kies ik wel zelf wat hij krijgt. En eigenlijk de meeste van dit soort artikelen bevatten chemische troep. En die geef ik liever niet aan mijn hond. Die krijgt tractaties die net zo lekker (of beter gezegd, lekkerder) zijn, maar dan zonder troep.dagmar88 schreef:![]()
Als het om een paar keer per jaar gaat, gaat het me te ver om meteen over wel of niet gezond te beginnen.
Vind dat sommige mensen een beetje doorschieten daar mee.
Van eens op de zoveel tijd een blikje, frikandel of van mijn part een verjaardagstaart zal je hond echt niet minder worden.
-
Muk
Ik vatte het inderdaad anders op dan jij bedoelt. Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens.dagmar88 schreef:Ik geloof dat jij het anders opvat dan dat ik bedoeld heb.Muk schreef: Die zijn toch ook genuanceerd? Zij kiezen er wel en niet voor met hun eigen redenen. Niks mis mee. De eens gooit die troep over het eten en de ander strooit pensstukjes op het voer. En wie weet geeft die wel weer andere lekkernijen. Zo zwart / wit is het allemaal niet.
Als het om een paar keer per jaar gaat, gaat het me te ver om meteen over wel of niet gezond te beginnen.
Van eens op de zoveel tijd een blikje, frikandel of van mijn part een verjaardagstaart zal je hond echt niet minder worden.
- nathalie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik geloof dat jij het anders opvat dan dat ik bedoeld heb.dagmar88 schreef: Die zijn toch ook genuanceerd? Zij kiezen er wel en niet voor met hun eigen redenen. Niks mis mee. De eens gooit die troep over het eten en de ander strooit pensstukjes op het voer. En wie weet geeft die wel weer andere lekkernijen. Zo zwart / wit is het allemaal niet.
Dat is precies hoe ik mijn post ook bedoelde. Ik ga echt niet elke dag rotzooi in mijn hond gooien, maar een keer een flesje slobbersaus, een dentastix, een stukje frikandel of weet ik het wat. Daar houden ze echt niks aan over. Bowie is er ook bijna 16 op geworden.

- dagmar88
- Zeer actief
Muk schreef:Ik vatte het inderdaad anders op dan jij bedoelt. Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens.dagmar88 schreef:Ik geloof dat jij het anders opvat dan dat ik bedoeld heb.Muk schreef: Die zijn toch ook genuanceerd? Zij kiezen er wel en niet voor met hun eigen redenen. Niks mis mee. De eens gooit die troep over het eten en de ander strooit pensstukjes op het voer. En wie weet geeft die wel weer andere lekkernijen. Zo zwart / wit is het allemaal niet.