Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
zitten leuke foto's tussen, maar nr 4 vind ik toch maar niks De 1e springt er voor mij om een of andere reden dan wel weer tussenuit op een leuke manier
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...
De 1e 3 foto's zijn gemaakt in een verlaten badhuis.
Foto 4 is gemaakt in een verlaten boerderij
Foto 5,6 en 7 zijn gemaakt in een verlaten pretpark.
Foto's 8 en 9 zijn gemaakt in een fabriek voor wolverwerking.
Locaties worden niet weggegeven
Via Google is t e.e.a te vinden aan de zogenaamde plat gelopen locaties, waar iedereen gweest is.
Ín foto's hints zoeken en je aanmelden bij urbexfora/groepen enz.
Machie schreef:Ah ok. Niks voor mij dus.
Ik hou niet van geheimzinnig groepjes gedoe
Het heeft zijn redenen natuurlijk. Als je ziet hoe de platgelopen locaties eruitzien.
Hangjeugd/vandalen/graffitispuiters hebben hun sporen behoorlijk achtergelaten en dat is best doodzonde.
Er zijn zeer gesloten fora's/groepen maar er zijn er gelukkig ook die niet zo gesloten zijn en mensen je helpen om een locatie te vinden.
Maar je hoeft je er niet aan te melden, er zijn zat locaties te vinden op Google
Machie schreef:Ah ok. Niks voor mij dus.
Ik hou niet van geheimzinnig groepjes gedoe
Met een beetje Google zijn ze wel te vinden hoor. Locaties worden zelden zo in het openbaar genoemd, gewoon omdat de locaties dan nog sneller gevandaliseerd worden. En het is juist de kunst om een zo puur mogelijke locatie te bezoeken.
Ik fotografeer het liefst vervallen militaire complexen. En als je dan bijvoorbeeld de bunkers in IJmuiden bekijkt (openbaar toegankelijk uit WO2) dan zie je dat praktisch alles beklad is met lelijke grafiti en vol ligt met troep dan vind ik dat zonde. Zeker als je weet dat heel veel urbexlocaties in NL zo "eindigen" voordat ze gesloopt worden.
Muk schreef:
Met een beetje Google zijn ze wel te vinden hoor. Locaties worden zelden zo in het openbaar genoemd, gewoon omdat de locaties dan nog sneller gevandaliseerd worden. En het is juist de kunst om een zo puur mogelijke locatie te bezoeken.
Ik fotografeer het liefst vervallen militaire complexen. En als je dan bijvoorbeeld de bunkers in IJmuiden bekijkt (openbaar toegankelijk uit WO2) dan zie je dat praktisch alles beklad is met lelijke grafiti en vol ligt met troep dan vind ik dat zonde. Zeker als je weet dat heel veel urbexlocaties in NL zo "eindigen" voordat ze gesloopt worden.
Ohhh maar ik begrijp het supergoed hoor!
Ik ben alleen iemand die het heel leuk lijkt om eens een keer zoiets op de foto te zetten. Maar groepjes geheimzinnig gedoe is het niet voor me
De volgende keer dat je weer een oproepje plaatst Muk, ga ik wel mee
Muk schreef:
Ohhh maar ik begrijp het supergoed hoor!
Ik ben alleen iemand die het heel leuk lijkt om eens een keer zoiets op de foto te zetten. Maar groepjes geheimzinnig gedoe is het niet voor me
De volgende keer dat je weer een oproepje plaatst Muk, ga ik wel mee
Ik zet je wel op de lijst van mensen die mee willen. Want een oproep doen op het forum is eigenlijk niet meer nodig met deze lijst.
Heb voorlopig weinig plannen (ik heb het veel te druk), maar zodra ik weer op pad ga zal ik het via pb aankondigen. Hou er wel serieus rekening mee dat het voor kan komen dat je bij zo'n locatie niet naar binnen kunt. Dat is altijd een risico en de backup locatie kan een stuk minder aantrekkelijk zijn.
Zo was ik afgelopen zondag in Antwerpen voor wat urbexfotografie, maar ik ben niet overal in kunnen komen. En dan sta je met het rukweer (het goot) naar een ingang te zoeken en dat is niet altijd fijn. Gelukkig was de backup locatie dan weer superdesuper dus dat maakt dan alles weer goed.