Onlangs heb ik Joey kippenvleugels (voor mensen) gevoerd, dit kraakte hij prima en rustig, kan ik kippennekken nu ook zo geven? of moet ik daar weer wat anders mee doen?
Heb nog steeds 1 kilo er van in de vriezer liggen en dan kan ik die ook opvoeren. Kan ik die qua gewicht t zelfde geven als gewoon Lotgering? Daar eet hij 500 gram van per dag, kan ik dan ook zeggen hij krijgt 250 gram kippennekken en daarnaast nog 250 gram lotgering? Of kan ik beter n andere verhouding nemen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kippennekken op dezelfde manier als vleugels?
Moderator: moderatorteam
-
Joey.K
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: kippennekken op dezelfde manier als vleugels?
meestal doe je het andersom, eerst nekken dan poten/vleugels. Maar als de vleugels geen probleem gaven zullen de nekken dat zeker niet doen.
Ik heb het in het begin wel 50/50 gedaan om te kijken wat het bot deed met de ontlasting maar ik kan nu dus volledig vleesbot op 1 dag geven en dan poept ze nog geen krijtjes
Ik heb het in het begin wel 50/50 gedaan om te kijken wat het bot deed met de ontlasting maar ik kan nu dus volledig vleesbot op 1 dag geven en dan poept ze nog geen krijtjes
Laatst gewijzigd door EschaenStefanie op 06 okt 2011 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Marion.
Ik ben voorstander voor eerst grote stukken hoor. Dan leren ze knagen.EschaenStefanie schreef:meestal doe je het andersom, eerst nekken dan poten. Maar als de poten geen probleem gaven zullen de nekken dat zeker niet doen.
Maar na poten, kan een kilo kippenekken prima hoor! Wel erbij blijven. Maar ja, dat doe ik na 9 jaar rauw voeren nog steeds.
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
had het verkeerd gelezen, waren vleugels geen potenMarion. schreef:Ik ben voorstander voor eerst grote stukken hoor. Dan leren ze knagen.EschaenStefanie schreef:meestal doe je het andersom, eerst nekken dan poten. Maar als de poten geen probleem gaven zullen de nekken dat zeker niet doen.
Maar na poten, kan een kilo kippenekken prima hoor! Wel erbij blijven. Maar ja, dat doe ik na 9 jaar rauw voeren nog steeds.
maar dat veranderd niets aan of dat wat uitmaakt. Ik ben 'gewoon' begonnen met nekjes, deze kan ik gecontroleerder geven in het begin dan grote stukken.

-
Joey.K
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
We zijn sowieso in huis tijdens het eten (en wonen in n flat dus zien het ook) anders versnipperd meneer zijn voerbak
dus als zn bak leeg is gaat die van de grond af..