Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
wat een schatjes. Ik vind hangoortjes zo leuk! Ik zou later best 2 konijntjes willen (en 2 katten en 2 honden en en en ), weinig schattigers dan een hangoorkonijn!
edit - schattige kleur ook, hoe heet deze kleur? Ons hangoorkonijn van vroegah was beetje oranje
Laatst gewijzigd door sbientje op 18 sep 2011 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
sbientje schreef:wat een schatjes. Ik vind hangoortjes zo leuk! Ik zou later best 2 konijntjes willen (en 2 katten en 2 honden en en en ), weinig schattigers dan een hangoorkonijn!
edit - schattige kleur ook, hoe heet deze kleur? Ons hangoorkonijn van vroegah was beetje oranje
Leuk he? Ik kan er echt de hele dag mee bezig zijn, maar heb er dan ook een stuk of 25.
sbientje schreef:wat een schatjes. Ik vind hangoortjes zo leuk! Ik zou later best 2 konijntjes willen (en 2 katten en 2 honden en en en ), weinig schattigers dan een hangoorkonijn!
Leuk he? Ik kan er echt de hele dag mee bezig zijn, maar heb er dan ook een stuk of 25.