Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dog lovers gold.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Zilla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
Aantal honden: 2

Dog lovers gold.

Ongelezen bericht door Zilla »

Hallo allemaal!

Ik lees overal positieve verhalen over Dog lovers Gold. Voor de geen die dit voeren: Waar halen jullie deze brok? (internet/winkel) En wat betalen jullie ervoor? En wat zijn de merkbare verschillen die jullie zien bij jullie hond ten opzichte van een andere brok?

In de dieren winkels/tuin centra's zie ik volgens mij alleen farm food of cavom die een beetje vergelijkbaar moet zijn maar dan komt dog lovers gold toch beter uit de bus. Onze hond krijgt nu eukanuba waar ik niet super over te spreken ben en volgende week krijgen we er een cane corso pup van 7 maanden bij die nu pro plan krijgt. Graag zou ik beide overzetten op een een betere brok.

Ohja dat overzetten, hoe pak je dat slim aan?
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Dog lovers gold.

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Hier staat alle info op zowel de prijs en waar het te koop is http://www.dogloversgold.eu/ ;-)
En je kan direct over zetten op nieuw voer hoor, je merk van zelf wel hoe je hond er op reageert.
Afbeelding
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

Wij zijn erg tevreden met deze brok, de prijs/kwaltiteit is goed. Ze krijgen meestal sávonds kvv maar niet altijd, dus het is ook goed te combineren.

Hiervoor voerde we Prins , daar kreeg Buck jeuk van, daarna Farmfood, al beter, alleen kregen de honden hier sneller aanslag op de tanden en de ontlasting was niet altijd goed.

De honden hebben een zachtere,glanzendere vacht gekregen en minder snel aanslag op de tanden en minder snel vieze oren (?), ze hebben 1 a 2 keer per dag stevige ontlasting.

Ik heb een week kvv gevoerd en daarna overgestapt op dogloversgold. Onze honden hebben eerste weken lichte ontgifting verschijnselen gehad, dus vieze ogen, regelmatig diarree en stinkvacht. Ik denk omdat er in dit voer geen granen zitten maar alleen rijst. Na een tijdje ging dit over, bij Dolly duurde dit hooguit 2 weken en bij Buck heeft het langer geduurt voor hij hier doorheen was.

Onze pup krijgt het ook vanaf dag 1, ze vreten ook de bodem eruit :ok:
Ik ben dus erg tevreden.
Afbeelding
Zilla
Zeer actief

^ bedankt voor je reactie! Ik denk idd dat dit de brok is die wij gaan proberen.
Afbeelding
Ramona25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennenhond

Ongelezen bericht door Ramona25 »

Hier krijgen ze voornamelijk vers, maar als ze brok eten dan DLG. Ik haal het bij mijn ouders in de winkel in IJmuiden :mrgreen: Onze nieuwste aanwinst kreeg toevallig ook al deze combinatie aan voer bij haar vorige eigenaar en haar overige honden ook, zagen er allemaal goed uit!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

http://www.hondjekoek.nl met bezorgservice regio Kennemerland
tervueren milo
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder

Ongelezen bericht door tervueren milo »

Hier ook DLG brokken en ben er ook tevreden over.
's avonds krijgen ze kvv
Ik bestel ze ook via internet
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
Zilla
Zeer actief

Bedankt voor jullie reacties! Fijn dat er nog een brok is waar nog wat positief over wordt gesproken al is vers beter. Vroeger kreeg mijn vorige hond KVV en 2 dagen Barf. Maar voor mijn vriend is dat allemaal nog wat nieuw en vreemd (stinkt, geen ruime vriezer, waarom vers als ze ook brokken kunnen eten) misschien klinkt het voor sommige bekend in de oren haha. Daarom gaan ze op brokken en kan ik wellicht de honden en mijn vriend :engel: tegen de tijd wel eens laten wennen aan vers voer.
Afbeelding
Brittje
Actief
Mijn ras(sen): Bonte jack russell en een black&tan jack russell

Ongelezen bericht door Brittje »

Toen ze het hier kregen bestelde ik het ook via internet.

Maar inmiddels beide honden op een andere brok, want ze deden het niet helemaal goed op de DLG.
Groetjes Britt, Shumy en Nero

Afbeelding
Terre
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner sennen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Terre »

Hier voer ik inderdaad naast vers DLG brokken. Dit bevalt erg goed! Ook op vakantie staat hij volledig op brokken(omdat we dan geen ruimte hebben in de diepvries van de caravan), geen probelemen mee gehad :wink:
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

Hondje schoonmoeder kreeg ook een tijd dlg. Maar de glans ging van de vacht en ze ging stinken. Overgestapt op Taste of the Wild, en de klachten zijn verdwenen. Wellicht ook nog het overwegen waard?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”