(als het hier verkeerd staat sorry)
Het is een flinke tijd geleden, maar ik kan zeggen dat ik weer op mijn pootjes terecht ben gekomen.
Zowel financieel als geestelijk heb ik mijzelf weer goed erbovenop kunnen helpen, en heb ik een fijne kamer gevonden op 10 minuten loopafstand van Arnhem centrum. Ondertussen reageer ik braaf op elk huis wat binnen mijn budget valt elke week, en ik kom daardoor steeds hoger in de lijst te staan (spannend!)
Mijn vorige begeleidster heeft een andere baan, en heb dus nu een nieuwe maar die zie ik eens in de maand (en dan nog is het veel, ze vind dat ik het goed doe en zo door moet gaan)
De cavia's hebben een fijn huisje gekregen bij een gezin met 2 kinderen en hebben een buitenren. De kat zit bij mijn moeder dus die kan ik ook regelmatig opzoeken.
Rayos heb ik wel helaas toch weg moeten doen (de kamer waar ik nu zit mogen geen honden gehouden worden). Hij woont nu bij een gezin met eigen bedrijf, en hij kan daar de hele dag lekker los lopen. Ook hem mag ik opzoeken, maar helaas is dat financieel momenteel niet mogelijk (vannaf volgende maand of de maand erop kan het wel want dan gaat mijn inkomen omhoog vanwege dat ik pas 21 ben geworden)
Zo nu en dan stuurt het nieuwe baasje van Rayos foto's en hij ziet er heel goed uit, en lijkt het daar gigantisch naar zijn zin te hebben.
Ik wil graag iedereen gigantisch bedanken die mij tips en steun hebben gegeven. Het heeft me in die periode erg veel geholpen om nuchter naar de situatie te kijken en er weer bovenop te komen.
Hier foto's van Rayos bij zn nieuwe baas (toen 10 maanden oud, en nu inmiddels 1 jaar en 2 maanden)