Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
schattig, musjes! mooie foto's.
ik wil ze ook in mijn tuin, ga ze van de winter lokken met allemaal heerlijkheden. hoop dat ze erin trappen!
ik vind die schutting juist mooi. misschien een beetje flets met musjes, maar ik hou van hout.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ze zijn weer prachtig!
Wat betreft de achtergrond: heb je nog struiken in je tuin waarvoor je een voederplek kunt maken, zodat deze bij passende diafragmawaarde een mooie groene achtergrond vormen?
Tekkel: je kunt ze nu al voeren hoor. Ik doe het dagelijks. Ze zitten 's morgen voor het raam naar binnen te kijken waar ik blijf. Verder zijn ze helaas nog niet tam. Maar o, zo leuk!
Elly* schreef:
Tekkel: je kunt ze nu al voeren hoor. Ik doe het dagelijks. Ze zitten 's morgen voor het raam naar binnen te kijken waar ik blijf. Verder zijn ze helaas nog niet tam. Maar o, zo leuk!
ik ga meteen ballen en zaden kopen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."