Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Workshops: Steppen met je hond

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

BSS
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Appenzeller, Grote Zwitser
Contacteer:

Workshops: Steppen met je hond

Ongelezen bericht door BSS »

Wil je samen met je Sennenhond deelnemen aan een leuke, actieve en sportieve workshop? Dan is de workshop 'Steppen met Sennenhonden' vast en zeker iets voor jou!

Doelgroep
De workshop Steppen met Sennenhonden is bedoeld voor alle Sennenhondeneigenaren die op een bijzondere, actieve en sportieve manier met hun Sennenhond bezig willen zijn. Er wordt naar gestreefd om per ras een groep te vormen, maar mocht dit niet lukken dan zullen er groepen/rassen worden samengevoegd. Deze workshop is ook geschikt voor Sennenhonden met gedragsproblemen!

Cursusinhoud
Wellicht kent u het steppen nog van vroeger? Toch besteden we in deze workshop eerst uitgebreid aandacht aan de techniek van het steppen, zodat u als eigenaar zelfverzekerd op de step staat en in staat bent om op de juiste momenten de juiste acties te ondernemen. Alleen dán kan uw Sennenhond voldoende vertrouwen aan u ontlenen om samen met u te gaan steppen. Nadat u zelf het steppen (weer) goed onder de knie heeft, mag uw Sennenhond kennismaken met de step en gaat u 'stepsgewijs' leren om samen te steppen. Deze workshop staat garant voor plezier voor eigenaar én Sennenhond!

Uitgebreidere informatie vind je op de website van BS Sennenhonden: http://www.bssennenhonden.nl/index.php? ... Itemid=274

Het overzicht van data en tijden vind je in de activiteitenkalender van BS Sennenhonden: http://www.bssennenhonden.nl/index.php? ... Itemid=237
Laatst gewijzigd door BSS op 20 okt 2011 19:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Betty, Bandit (Appenzeller) en Balou (Appenzeller) en inmiddels ook Floris (Grote Zwitser)
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: Workshops: Steppen met je hond

De workshops Steppen zijn inmiddels voor alle rassen toegankelijk!
Groetjes,
Betty, Bandit (Appenzeller) en Balou (Appenzeller) en inmiddels ook Floris (Grote Zwitser)
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Fijn.
Jammer alleen vind ik dat je verder nooit meepraat; alleen maar reclame maakt voor je eigen workshops.

Suzanne
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ik bemoei me bewust niet met andere topics, zeker niet daar waar het opvoeding/gedrag e.d. betreft. Mijn manier van werken wijkt af van hetgeen tegenwoordig als gebruikelijk wordt beschouwd, zeker door de verschillende GT's e.a. die hier (maar ook op andere fora) zitten. Ik ga geen discussies aan met de mensen die hier hun adviezen geven, adviezen geef ik via mijn eigen forum. Het ontbreekt me aan tijd om overal mee te lezen/te reageren. Bovendien.... hoe onafhankelijk ziet men mij, als Farm Food dealer? En..... daar waar ik in het verleden wél heb gereageerd, is er nauwelijks reactie op gekomen. Dus ja, ik doe sindsdien selectief mee. Maar dat doen er zó veel dat ik me niet kan indenken dat het een probleem is dat ik slechts 3 (!) berichten over mijn workshops heb gepost. Trouwens..... de GT's die hier hun adviezen geven, doen dat ook echt niet zonder reden. Die maken op die manier ook (heel bewust) reclame voor zichzelf. Ik heb niet de behoefte om mijzelf op die manier in de picture te plaatsen.
Groetjes,
~Suzanne~
Zeer actief

Prima, maar ook jij maakt ALLEEN maar reclame, je praat verder echt nergens mee.
Dat stoort mij.

Suzanne
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kimmeke »

BSS schreef:Ik bemoei me bewust niet met andere topics, zeker niet daar waar het opvoeding/gedrag e.d. betreft. Mijn manier van werken wijkt af van hetgeen tegenwoordig als gebruikelijk wordt beschouwd, zeker door de verschillende GT's e.a. die hier (maar ook op andere fora) zitten. Ik ga geen discussies aan met de mensen die hier hun adviezen geven, adviezen geef ik via mijn eigen forum. Het ontbreekt me aan tijd om overal mee te lezen/te reageren. Bovendien.... hoe onafhankelijk ziet men mij, als Farm Food dealer? En..... daar waar ik in het verleden wél heb gereageerd, is er nauwelijks reactie op gekomen. Dus ja, ik doe sindsdien selectief mee. Maar dat doen er zó veel dat ik me niet kan indenken dat het een probleem is dat ik slechts 3 (!) berichten over mijn workshops heb gepost. Trouwens..... de GT's die hier hun adviezen geven, doen dat ook echt niet zonder reden. Die maken op die manier ook (heel bewust) reclame voor zichzelf. Ik heb niet de behoefte om mijzelf op die manier in de picture te plaatsen.
Laat de discussies dan voor wat ze zijn en hou het enkel bij tips geven. Dan kan de topicstarter (en anderen) nog altijd eventueel gebruik maken van jou tip he. Commentaar kun je hier overal en altijd verwachten, maar aan jou nog altijd de keuze om er op te (blijven) reageren of niet.
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

@kimmeke: Ook mijn tips zullen bij 'de gevestigde orde' niet in de smaak vallen en mijn ervaring is dat er daardoor discussies gaan ontstaan waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Wat hebben topicstarters aan tips van mij, die door anderen - die mijn werkwijze niet eens persoonlijk kennen - worden afgekraakt? In het hondenwereldje geldt nog steeds dat degene die het hardst roepen, het voor het zeggen hebben. Afwijkende methoden worden niet gewaardeerd. Heel erg jammer, maar wél de reden dat ik mij op fora niet meer met gedrag en opvoeding e.d. bemoei. Daar heb ik een eigen forum voor.

@Suzanne123: Zoals hiervoor aangegeven praat ik bewust nergens meer mee, naar aanleiding van hoe het bij eerdere posts is gegaan. Afgestompt door reacties van anderen of juist het uitblijven er van. Jammer dat je je aan mijn 3 reclameberichten in de afgelopen 3 maanden stoort, maar je bent gelukkig niet verplicht om mijn berichten te lezen.
Groetjes,
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kimmeke »

BSS schreef:@kimmeke: Ook mijn tips zullen bij 'de gevestigde orde' niet in de smaak vallen en mijn ervaring is dat er daardoor discussies gaan ontstaan waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Wat hebben topicstarters aan tips van mij, die door anderen - die mijn werkwijze niet eens persoonlijk kennen - worden afgekraakt? In het hondenwereldje geldt nog steeds dat degene die het hardst roepen, het voor het zeggen hebben. Afwijkende methoden worden niet gewaardeerd. Heel erg jammer, maar wél de reden dat ik mij op fora niet meer met gedrag en opvoeding e.d. bemoei. Daar heb ik een eigen forum voor.
Laat die 'gevestigde orde' dan voor wat ze zijn :19: Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik de enige hier ben die als er een discussie komt op een vraag van mij, dan door het geblaf van die 'orde' door leest en ook de afgekraakte tips leest/gebruikt :denken: Ik vind het juist interessant om eens afwijkende manieren/tips te lezen, aangezien ik zelf ook niet altijd zo standaard te werk ga om Sanka iets duidelijk te maken... Volgens mij zouden die afwijkende methoden hier toch nog een meerwaarde kunnen geven, ondanks het afkraken van een ander
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
~Suzanne~
Zeer actief

Wat mij vooral stoort is JUIST het feit dat je alleen maar reclame loopt te maken.

Ik noem dat "misbruik maken van een forum".

Suzanne
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Ik ben zelf op zoek naar een groepje welke een opbouwend stepprogramma aanhoudt; dwz minder op techniek maar meer een groepje welke op regelmatige basis opbouwend gaat steppen. Bieden jullie dit ook aan? Ik moet zeggen dat ik je link naar de website niet heel duidelijk vind...
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8&t=170478

Workshops mogen hier geplaatst worden door leden. :wink: Of het nu stille leden zijn of actieve.
Tja..klein stukje reclame misschien..maar een groter voordeel vind ik dat meer mensen op de hoogte zijn welke workshops waar gegeven worden en als ze er zin in hebben zich in kunnen schrijven.
~Suzanne~
Zeer actief

MJ schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8&t=170478

Workshops mogen hier geplaatst worden door leden. :wink: Of het nu stille leden zijn of actieve.
Tja..klein stukje reclame misschien..maar een groter voordeel vind ik dat meer mensen op de hoogte zijn welke workshops waar gegeven worden en als ze er zin in hebben zich in kunnen schrijven.
Ook als die als reclame voor de plaatser zelf zijn bedoeld? Want DAAR gaat het hier om he?
Puur reclame maken voor zichzelf.

DAt vind ik dan in tegenspraak met dat iemand geen reclame voor zijn eigen vakantiehuis wat te huur wordt aangeboden mag maken.

Suzanne
BSS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Anne&Taar schreef:Ik ben zelf op zoek naar een groepje welke een opbouwend stepprogramma aanhoudt; dwz minder op techniek maar meer een groepje welke op regelmatige basis opbouwend gaat steppen. Bieden jullie dit ook aan? Ik moet zeggen dat ik je link naar de website niet heel duidelijk vind...
Zit wel in de planning, zo'n stepgroepje. Maar ook dan zal de eerste les aan de techniek besteed worden, omdat dit voor zowel baas als hond van belang is. Juist wanneer je regelmatig wilt gaan steppen.

De link is idd niet duidelijk, omdat deze gebroken is. Zal 'm gelijk even repareren.
Groetjes,
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

BSS schreef:
Anne&Taar schreef:Ik ben zelf op zoek naar een groepje welke een opbouwend stepprogramma aanhoudt; dwz minder op techniek maar meer een groepje welke op regelmatige basis opbouwend gaat steppen. Bieden jullie dit ook aan? Ik moet zeggen dat ik je link naar de website niet heel duidelijk vind...
Zit wel in de planning, zo'n stepgroepje. Maar ook dan zal de eerste les aan de techniek besteed worden, omdat dit voor zowel baas als hond van belang is. Juist wanneer je regelmatig wilt gaan steppen.

De link is idd niet duidelijk, omdat deze gebroken is. Zal 'm gelijk even repareren.
Zal eens kijken op je site. Een enkele les techniek is prima, maar ik step al regelmatig en ik zoek echt een groepje zodat ik t blijf doen...Bedankt voor je antwoord iig!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Suzanne123 schreef:
MJ schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8&t=170478

Ook als die als reclame voor de plaatser zelf zijn bedoeld? Want DAAR gaat het hier om he?
Puur reclame maken voor zichzelf.

DAt vind ik dan in tegenspraak met dat iemand geen reclame voor zijn eigen vakantiehuis wat te huur wordt aangeboden mag maken.

Suzanne
Ben het met je eens. Waarom de een wel (ts) en de andere aanbieder niet. Beetje dubbel.
Overigens vind ik het een makkelijke flutsmoes die TS heeft als excuus voor het niet reageren in topics. Ik ben wel benieuwd naar haar minder gebruikelijke lesmethoden. Nieuwe inzichten zijn altijd mooi meegenomen. Niet dat je er gelijk juigend achterna hoeft te lopen (kritisch kijken naar iets vind ik altijd goed), maar je kan er altijd wat van oppikken denk ik dan.
Maar goed, ts spamt liever het hf gratis vol dan dat zij echt wat toevoegd aan het forum.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”