Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Collie-activiteitendag 25 september in Lelystad
Moderator: moderatorteam
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Collie-activiteitendag 25 september in Lelystad
Op 25 september organiseert de Schotse Herdervrienden een collie-doe-dag in Almere. Er worden allerlei workshops gegeven zoals behendigheid, flyball, doggy dance (door mijzelf), vachtverzorging en gedrag.
Voor de liefhebbers is er nog een wandeling en we sluiten af met een bbq.
De workshops zijn gratis, alleen voor de bbq wordt een bedrag gevraagd. Hier staat alle informatie en kun je je inschrijven http://www.schotseherdervrienden.nl/collie_doe_dag.htm
Voor de liefhebbers is er nog een wandeling en we sluiten af met een bbq.
De workshops zijn gratis, alleen voor de bbq wordt een bedrag gevraagd. Hier staat alle informatie en kun je je inschrijven http://www.schotseherdervrienden.nl/collie_doe_dag.htm
Laatst gewijzigd door lieke op 18 aug 2011 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Collie-activiteitendag 25 september in Almere
Leuk!Browny schreef:Ik ben erbij(met mijn neppe collie)

-
- Zeer actief
Ik wil oooooook, maar ik kan niet ;-(
Ik zit op Terschelling .... op zich ook leuk, maar ja.....
Suzanne
Ik zit op Terschelling .... op zich ook leuk, maar ja.....

Suzanne
- Lien0
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
ik zag in het programma dat jullie in het zuigerplasbos gaan wandelen maar dit is toch in lelystad??
en kan je je ook inschrijven zonder collie?

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Lien0 schreef:ik zag in het programma dat jullie in het zuigerplasbos gaan wandelen maar dit is toch in lelystad??
Ik heb de locatie niet uitgekozen, ik heb alleen de namen doorgekregen. Ik weet wel dat er achter het terrein van de KC een bos ligt. Ik heb aangenomen dat dit zo heet.
Natuurlijk kun je ook komen als je geen collie hebt. Moet je alleen geen bezwaar hebben tegen tientallen haarballen die er wél rondlopen.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Kun je ook meedoen met een haarbal die geen collie is? Ik kom sowieso wel even kijken denk ik
ik ben zelf een grote fan van kortharige collies.
Lopen de honden trouwens de hele tijd los of gewoon aangelijnd behalve in de workshops?

Lopen de honden trouwens de hele tijd los of gewoon aangelijnd behalve in de workshops?
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Colliemensen zijn erg relaxt en tolerant (al begrijpen we uiteraard niet dat er mensen zijn die een ander ras prefererenValerie schreef:Kun je ook meedoen met een haarbal die geen collie is? Ik kom sowieso wel even kijken denk ikik ben zelf een grote fan van kortharige collies.

Er lopen honden los, maar dat zijn dan degenen die absoluut geen problemen veroorzaken. Degenen die dat wel doen, zijn dus aangelijnd.
De workshops zijn overigens gratis, de bbq niet. Voor het laatste moet je je ook tijdig aanmelden i.v.m. de inkoop.
Verder is het gewoon een gezellig zootje.

- Lien0
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Is het bij kc pampus??
zo niet wat is dan het adres dan kijk ik even of ik er kan komen
zo niet wat is dan het adres dan kijk ik even of ik er kan komen

- Valerie
- Zeer actief
Klinkt wel gezelliglieke schreef:Colliemensen zijn erg relaxt en tolerant (al begrijpen we uiteraard niet dat er mensen zijn die een ander ras prefererenValerie schreef:Kun je ook meedoen met een haarbal die geen collie is? Ik kom sowieso wel even kijken denk ikik ben zelf een grote fan van kortharige collies.
Lopen de honden trouwens de hele tijd los of gewoon aangelijnd behalve in de workshops?), dus je bent gewoon welkom, met of zonder hond.
Er lopen honden los, maar dat zijn dan degenen die absoluut geen problemen veroorzaken. Degenen die dat wel doen, zijn dus aangelijnd.
De workshops zijn overigens gratis, de bbq niet. Voor het laatste moet je je ook tijdig aanmelden i.v.m. de inkoop.
Verder is het gewoon een gezellig zootje.

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Collie-activiteitendag 25 september in Lelystad
Ik ben een oen, ik zie dat het niet in Almere is, maar in Lelystade
. Het staat ook verkeerd op de site van de SHV, ik ga gelijk even mailen om het aan te passen!

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Dat is wel leuk, moet er efkes over nadenken, omdat het toch wel weer even een stukje rijden is, dan neem ik opvanger haarbal mee en natuurlijk haarbal van mijn moeder en blijft Kay eens een dagje thuis
Denkt nog even na, want moet 's avonds ook weer gewoon werken, maar allemaal collie dat trekt natuurlijk wel weer....moeilijk moeilijk moeilijk

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
gyanty schreef:Dat is wel leuk, moet er efkes over nadenken, omdat het toch wel weer even een stukje rijden is, dan neem ik opvanger haarbal mee en natuurlijk haarbal van mijn moeder en blijft Kay eens een dagje thuisDenkt nog even na, want moet 's avonds ook weer gewoon werken, maar allemaal collie dat trekt natuurlijk wel weer....moeilijk moeilijk moeilijk
Joh, kom gezellig ook. Lijkt me hartstikke leuk om jou eens in levende lijve te ontmoeten.

- krullie
- Zeer actief
klinkt gezellig.
er zijn zeker niet veel standjes?
er zijn zeker niet veel standjes?
- gyanty
- Zeer actief
We hebben elkaar vorig jaar op de doe-dag gesprokeb tijdens de barbequelieke schreef:gyanty schreef:Dat is wel leuk, moet er efkes over nadenken, omdat het toch wel weer even een stukje rijden is, dan neem ik opvanger haarbal mee en natuurlijk haarbal van mijn moeder en blijft Kay eens een dagje thuisDenkt nog even na, want moet 's avonds ook weer gewoon werken, maar allemaal collie dat trekt natuurlijk wel weer....moeilijk moeilijk moeilijk
Joh, kom gezellig ook. Lijkt me hartstikke leuk om jou eens in levende lijve te ontmoeten.

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Ohh dat is leuk!!!! Is Suki ook welkom? Ook om mee te doen? This dan wel geen echte Collie maar vermoedelijk zit er wel Collie in!!
edit: Laat maar, zit in Polen dan! Maar misschien vinden mijn ouders het wel leuk om te komen kijken! (die passen op de honden)
edit: Laat maar, zit in Polen dan! Maar misschien vinden mijn ouders het wel leuk om te komen kijken! (die passen op de honden)
- Browny
- Zeer actief
lieke schreef:Ik ben een oen, ik zie dat het niet in Almere is, maar in Lelystade. Het staat ook verkeerd op de site van de SHV, ik ga gelijk even mailen om het aan te passen!

- Browny
- Zeer actief
Als je geen vervoer hebt vanaf het station kan ik je wel oppikkenValerie schreef:Klinkt wel gezelliglieke schreef:Colliemensen zijn erg relaxt en tolerant (al begrijpen we uiteraard niet dat er mensen zijn die een ander ras prefererenValerie schreef:Kun je ook meedoen met een haarbal die geen collie is? Ik kom sowieso wel even kijken denk ikik ben zelf een grote fan van kortharige collies.
Lopen de honden trouwens de hele tijd los of gewoon aangelijnd behalve in de workshops?), dus je bent gewoon welkom, met of zonder hond.
Verder is het gewoon een gezellig zootje.nu nog beslissen wie ik meeneem
ik denk de ochtend met Jigzy en de middag met Kiyoshi
ik denk dat ze het allebei wel leuk vinden.

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Is dat zo?gyanty schreef:We hebben elkaar vorig jaar op de doe-dag gesprokeb tijdens de barbequelieke schreef:gyanty schreef:Dat is wel leuk, moet er efkes over nadenken, omdat het toch wel weer even een stukje rijden is, dan neem ik opvanger haarbal mee en natuurlijk haarbal van mijn moeder en blijft Kay eens een dagje thuisDenkt nog even na, want moet 's avonds ook weer gewoon werken, maar allemaal collie dat trekt natuurlijk wel weer....moeilijk moeilijk moeilijk
Joh, kom gezellig ook. Lijkt me hartstikke leuk om jou eens in levende lijve te ontmoeten.En daar ben ik dit jaar natuurlijk ook en volgens mij heb ik een workshop samen met je zoon, maar kan me vergissen daarin.

- Valerie
- Zeer actief
[quote="Browny"\]
Klinkt wel gezellig
nu nog beslissen wie ik meeneem
ik denk de ochtend met Jigzy en de middag met Kiyoshi
ik denk dat ze het allebei wel leuk vinden.[/quote]
Als je geen vervoer hebt vanaf het station kan ik je wel oppikken
leuk als je er ook bij bent
[/quote]
Hey bedankt
ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen want voor Ki is het wel goed om te komen maar het zal wel leuk zijn om met Jigzy weer behendigheid te doen.. Ik zit nog een beetje te dubben hoe ik het ga doen 
Klinkt wel gezellig

Als je geen vervoer hebt vanaf het station kan ik je wel oppikken

Hey bedankt

- gyanty
- Zeer actief
De datum dringt nu pas tot mij door, heb dan helaas de dogtrail en de 2 collies gaan ook mee survivalen! Helaas!

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
gyanty schreef:De datum dringt nu pas tot mij door, heb dan helaas de dogtrail en de 2 collies gaan ook mee survivalen! Helaas!
Jammer!

- BorderBlue
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie & Jack Russel
- Aantal honden: 3
Ik heb een border collie, mag die ook mee doen? Lijkt mij erg leuk.. en is niet heel ver voor mij.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor, op de site van de schotse herdervrienden staat bij activiteiten het inschrijfformulier. Als je trouwens komt, moet je er natuurlijk wel tegen kunnen dat wij je proberen te overtuigen dat je hebt gekozen voor de verkeerde collie.BorderBlue schreef:Ik heb een border collie, mag die ook mee doen? Lijkt mij erg leuk.. en is niet heel ver voor mij.

- BorderBlue
- Actief
Haha nou wij wouden eigenlijk ook een sheltie, maar we kwamen deze tegen(herplaatser) waar ik meteen verliefd op was. Mijn tante heeft trouwens wel een sheltie, maar die kent niet zoveel is echt een boerderij hondje, dus is niet echt handig om mee te nemen dan denk ik.
Een kennis van ons fokt af en toe een nestje, en wij worden gebeld als er weer 1 komt. Dus als ik mijn vriend zo ver krijg om een 2e hond.. aan mij ligt het iig niet.
Een kennis van ons fokt af en toe een nestje, en wij worden gebeld als er weer 1 komt. Dus als ik mijn vriend zo ver krijg om een 2e hond.. aan mij ligt het iig niet.

- BorderBlue
- Actief
Ik heb mij opgegeven voor de doggydance en behendigheid. 

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
BorderBlue schreef:Ik heb mij opgegeven voor de doggydance en behendigheid.

- BorderBlue
- Actief
Ben benieuwd hoe hij de doggydance doet, ben van plan om ook nog een cursus met hem te gaan doen. Maar 5 sept. begint onze behendigheid cursus, dus wil niet alles tegelijk doen. Hij kan al wel paar trucjes..
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Mag je ook -hondloos- komen kijken naar collies in actie?
Mijn vriend wil heel graag een collie maar ik vind dat hij zich eerst uitgebreid moet oriënteren. (Streng hè?
).
Mijn vriend wil heel graag een collie maar ik vind dat hij zich eerst uitgebreid moet oriënteren. (Streng hè?

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Natuurlijk mag je ook zonder collie komen! Als je vriend wil, mag hij een collie van mij lenen om deel te nemen aan één van de workshops. Lyndie en Kyra lopen met iedereen mee en als je wat snacks bij je hebt, raak je ze niet meer kwijt.Rami schreef:Mag je ook -hondloos- komen kijken naar collies in actie?
Mijn vriend wil heel graag een collie maar ik vind dat hij zich eerst uitgebreid moet oriënteren. (Streng hè?![]()
).
Ik raad je alleen niet aan om te kiezen voor de workshop behendigheid met mijn meiden. Tenminste niet als je voor aap wilt staan.