Ik heb als tiener een tijd vrij fanatiek gejongleerd, kon het met 4 ballen (en 2 en 3 dan he

), en 3 kegels en/of ringen. Ik was druk bezig met 5 ballen, maar dat viel toch wel even tegen zeg
Daarna het eigenlijk laten versloffen, maar van de week dacht ik, laat ik eens kijken of ik dat weer een beetje op kan pakken.
Nou had ik heel leuk een stuk of 6 met pitten gevulde vierkantjes, die zijn erg handig, want als die op de grond vallen (en dat gebeurt nogal vaak

) ploffen ze gewoon neer i.p.v je hele huis door te rollen. Maar tja, ondertussen een keer of 4 verhuisd, en er zijn nog maar 2 van die handige vierkantjes terug te vinden. Dus dan ook maar 2 ballen erbij. Alleen, als die vallen rollen ze dus wel de hele kamer door, en daar elke keer zelf achteraan kruipen (zittend oefenen is makkelijker, hoef je niet steeds te bukken

) haalt de lol er wel snel af.
Maar gelukkig hebben we tegenwoordig Vera

Die ligt op haar kussen naast me braaf toe te kijken, en als er weer eens een bal op de grond klettert en ergens aan de andere kant van de kamer rolt zeg ik "jaaa Veer, jij mag, apport!", en dan brengt zij die bal weer netjes bij me terug om haar positie naast me weer in te nemen.
Misschien moet ik haar ook eens opgeven als ballenhond bij Wimbledon