Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar vlees halen in groningen?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Waar vlees halen in groningen?

Ongelezen bericht door Abby »

Vraag voor de (oost-)groningers onder ons die kvv-en. Eerder heb ik wel eens een tijd Smudier gevoerd, wat ik kon halen bij de supermarkt. Maar dat zijn van die kleine pakketjes... Op grotere schaal bestelde ik dan wel eens rollen smuldier van 500gram per stuk, bij een vrouw die dat zelf groot inkocht bij het bedrijf zelf geloof ik. Maar zij is er mee opgehouden, voor zover ik weet. Website bestaat niet meer.
Dus nu zit ik even vast.
Ik wil wel graag weer smuldier, of Lotgering, dat lijkt me ook goed spul. Maar wat betreft die laatste, die levert maar 1x per twee weken hier in groningen, a 12 euro bezorgkosten. En zo'n grote vriezer heb ik niet. Ik heb 1 diepvries-lade tot mn beschikking voor dat vlees.
Bij de Smuldier-dame kon je het elke week komen halen, dat scheelde weer in de bezorgkosten.
Vandaar dus mijn vraag: Waar haal ik mijn nieuwe smuldier oid? In omgeving winschoten als het kan. Ik vind het ook niet erg als iets thuisbezorgd wordt, maar dat moet niet teveel kosten, aangezien ik niet zoveel tegelijk kan bergen en dus vaak zal moeten bestellen. :E:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Re: Waar vlees halen in groningen?

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ik zie het voordeel van 500 gram rollen ten opzichte van 400 gram pakjes eigenlijk ook niet echt?

Ik zou of een grotere vriezer kopen, of smuldier gewoon lekker in de winkel halen.
Afbeelding
Abby
Zeer actief

sjaak-k schreef:Ik zie het voordeel van 500 gram rollen ten opzichte van 400 gram pakjes eigenlijk ook niet echt?

Ik zou of een grotere vriezer kopen, of smuldier gewoon lekker in de winkel halen.
Was goedkoper. :engel:
Abby
Zeer actief

Oja, en in de supermarkt hebben ze hier alleen de pens/vlees compleet versie, of de bijvoeding (kip, pens, vlees, hart). Ik wil graag de vlees compleet, zonder zoveel pens :roos: en als het mogelijk is ook de glutenvrije variant.
Bovendien stapelen die rollen makkelijker in mn vriezertje... :pffff:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ze kunnen het vast wel voor je bestellen ;) Ik zou het gewoon vragen.
Afbeelding
Abby
Zeer actief

sjaak-k schreef:Ze kunnen het vast wel voor je bestellen ;) Ik zou het gewoon vragen.
Oja, KUNNEN, daar twijfel ik niet aan. Het is alleen zo vaak een kwestie van willen... Ik zal eens gaan zeuren bij de supermarktmeneer.
En anders ga ik wel naar de kringloop voor een extra vriezer. :F: Dan kan ik aan de lotgering gaan.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

wij halen smuldier bij de c1000 in winschoten,en dan gewoon per doosje..

en alle varianten hebben ze,ook de vleescompleet.. :) ( mocht je zeker willen weten dat ze het hebben kan je even bellen naar dat filiaal dan zeggen ze of er voorraad is ja/nee,maar ervaring is dat er altijd wel een doos of 30 op voorraad is)
Abby
Zeer actief

Per doos? Hoeveel van die bakjes zitten daar in? Dat is namelijk prima te doen. :ok:
Ik had het eerder ook wel eens bij de c1000 gehaald, maar toen was dit nieuwe filiaal er nog niet. En later ging ik dus bij die vrouw bestellen (ook in winschoten).
Maar ik zal eens even langsgaan om te vragen! Dank voor de tip! :E:
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

zitten 12 bakjes in 1 doos...

en soms bel ik even van te voren of er genoeg is zodat we niet voor niets langs rijden,( wij nemen meestal gelijk 6 dozen mee) maar tot nog toe was er altijd meer als genoeg..
Gerdi
Actief
Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pinscher, Mixen uit Moskou

Ongelezen bericht door Gerdi »

Vraag je plaatselijke supermakt of ze doosjes Smuldier voor je willen bestellen. Het supertje in mijn dorp heeft het gedaan (Smuldier glutenvrij) zodat ik 1 of 2 doosjes per week kan ophalen. Wie weet doen ze dat in Winschoten ook voor je. :wink:
Afbeelding
Abby
Zeer actief

Gerdi schreef:Vraag je plaatselijke supermakt of ze doosjes Smuldier voor je willen bestellen. Het supertje in mijn dorp heeft het gedaan (Smuldier glutenvrij) zodat ik 1 of 2 doosjes per week kan ophalen. Wie weet doen ze dat in Winschoten ook voor je. :wink:
Onze eigen buurtsuper doet het niet, die heeft het ook niet in het assortiment. Maar ik ga morgen even langs de c1000 in winschoten, ik hoef niet meteen 5dozen oid. Met 1 of 2 ben ik eerst ook wel tevreden. Als het bevalt, kan ik een extra vriezertje kopen en dan wat groter inslaan. :ok:
Wildflower
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies

Ongelezen bericht door Wildflower »

Bij de Graankorrel in Oude Pekela kun je ook grote dozen bestellen
Abby
Zeer actief

O, kijk aan, das ook handig. Zit die nog steeds achter dat winkelcentrum? De helling toch? Ik kom daar zo af en toe wel eens, dus dan is dat ook nog een optie. :ok:
Wildflower
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies

Ongelezen bericht door Wildflower »

De graankorrel is idd tegenover de helling.
Ik vind het een hele fijne winkel. Mede omdat ze geen dieren verkopen :ok:
Abby
Zeer actief

Ja dat is inderdaad wel een leuke winkel. Maar ik kom niet zo vaak in pekela, en wel regelmatig in winschoten. Dus ik heb vandaag 2 dozen bij de c1000 gehaald. :E: Paste net in de vriezer... Ik moet echt een extra vriezer kopen! :ugh:
Vanavond gaan ze de eerste portie eten. Ik weet dat Yolah het wel lust (die vreet alles), maar of Bennie er ook zo blij mee is. We zullen zien! :ok:
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

Abby schreef:Ja dat is inderdaad wel een leuke winkel. Maar ik kom niet zo vaak in pekela, en wel regelmatig in winschoten. Dus ik heb vandaag 2 dozen bij de c1000 gehaald. :E: Paste net in de vriezer... Ik moet echt een extra vriezer kopen! :ugh:
Vanavond gaan ze de eerste portie eten. Ik weet dat Yolah het wel lust (die vreet alles), maar of Bennie er ook zo blij mee is. We zullen zien! :ok:
De Jumbo bij de Euroborg heeft ook de Smuldier glutenvrij.
Daar haalden wij het ook altijd op. Gewoon bestellen en dan staat het klaar voor je in het magazijn :ok:
Volgens mij zijn ze ook goedkoper dan de c1000.

Sorry late reactie maar lees het net pas :F:
Groetjes Belinda
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”