Geen "toegestane" kleur maar oh, zo mooi......
http://www.collie-in-not.de/luzie_811.html

Laat alsjeblieft iemand iets verstandigs tegen me zeggen; ik ben al op zoek naar een mail-adres van die club.... help.....?
Suzanne
Moderator: moderatorteam

Enya schreef:Ow, wat een mooie![]()
![]()
![]()
Ik kan even niets verstandigs verzinnen
Kijk, DAT is verstandige taal!!!Marie-Josée schreef:Als je een hond kiest op kleur zeg ik; niet doen
collie.in.not@web.detineke schreef:Nou aan mij heb je weinig ,ik vind het een plaatje![]()
Heb je het mailadres al gevonden?![]()
![]()
TARAKJa, maar die term kennen de meeste mensen niet, vandaar dat ik koos voor redmerle..Linsey schreef:Leuk hondje![]()
Alleen geen red merle maar een sable merle
SannePP schreef:collie.in.not@web.detineke schreef:Nou aan mij heb je weinig ,ik vind het een plaatje![]()
![]()
Ja hoor! Daar istie!
Wat een leukerd Susanne!! Waarom zou je het niet doen>?

Ik weet vrij zeker dat ze een pup is uit een sable x bluemerle combinatie; anders krijg je deze kleur niet, maar het i maar zelden dat die kleur zich ook zo uit. Meestal ziet een sablemerle er gewoon als sable uit namelijk.freskin schreef: Het rechter achterpootje lijkt me ook niet helemaal in orde, zo op de foto te zien. Het is wel een schatje...
Ja daarin ben je inderdaad de enige,dimmen dusNanna schreef:Zal ik wel weer de enige zijn die het hondje apprecieert maar die kleur maar een onbestemde vale schijttoestand vindt....
Wat betreft het laatste: "heeft ze al dan niet een stamboom", zal het antwoord :"nee" zijn, want sable x merle mag niet, dus geen stamboomSuzanne123 schreef:SannePP schreef:collie.in.not@web.detineke schreef:Nou aan mij heb je weinig ,ik vind het een plaatje![]()
![]()
Ja hoor! Daar istie!
Wat een leukerd Susanne!! Waarom zou je het niet doen>?
![]()
Nee, echt aan jullie heb ik wat!!!!
NOT!!!
Eh... waarom niet... nou eh.... pompompom... ja, tsja... eh.. waarom eigenlijk ook niet?
Eh.. dat ligt niet in de planning?
Gaat dat wel met Guinnie?
Is ze gecastreerd, heeft ze al dan niet een stamboom, wat is haar achtergrond?
Eh.... DZJEEZ... wat is ze mooi!
Eh.... wordt vervolgd..
Suzanne
TARAK