Mogen er allerlei honden komen trouwens of alleen van jullie stichting?
Moderator: moderatorteam
Shima schreef:Ik ben ook van plan om even te komen kijken.
Dat is het toch altijd in Hoogeveen?Marjoleine schreef:Er wordt in elk geval prima weer verwacht!
Was je er al?Pendrag schreef:Goed, het is dus zondag. En niet op zaterdag zoals ik dacht. Anyway, het is even goed mooi weer. En er is een omleiding. Kunnen we morgen wel keurig op tijd zijn.
Gezellig!Elly* schreef:Ik kom ook, ik denk vanaf een uur of 1 - half 2. Ik zal mijn camera meenemen.
Ik ben heel benieuwd naar Max!Maeve schreef:Gezellig!Elly* schreef:Ik kom ook, ik denk vanaf een uur of 1 - half 2. Ik zal mijn camera meenemen.![]()
Ik ben er ook. Zo'n gekke Max voorbrengen
Ja voor hondjes wel, maar mijn poging tot landschappen vandaag is dramatisch verlopenHutsje schreef:gezellig allemaal! het wordt mooi fotografeer weer
Hoe laat was je er dan? Ik was er vanmorgen tegen half elf nog even.Pendrag schreef:Yep. Typisch geval vansjaak-k schreef:Was je er al?Pendrag schreef:Goed, het is dus zondag. En niet op zaterdag zoals ik dacht. Anyway, het is even goed mooi weer. En er is een omleiding. Kunnen we morgen wel keurig op tijd zijn.. Natuurlijk een chagerijnig vriendje (die was mee). Gelukkig duurde dat niet al te lang
.
Toen was ze er iig nog nietShima schreef: Hoe laat was je er dan? Ik was er vanmorgen tegen half elf nog even.
ik heb ze nog niet kunnen bekijken (ben direct doorgegaan naar mijn werk waar ik nog zit) dus het zal wel morgen worden. ben wel benieuwd! het was een erg geslaagde dag, super weer en heel gezellig.Roompie schreef:Het was superweer en het was een superdag. Huts vertelde me dat ze wel 1000 foto's had gemaakt waarvan er een paar hier op het forum komen volgens mij.
De opkomst was ook vrij goed en we hebben nog een redelijke winst gemaakt ook. Komt weer mooi ten goede van de honden.![]()
Nu ben ik best wel moe dus vanavond op tijd m,n bed in.
Ohhhh was JIJ dat ????Pendrag schreef:Zo, weer thuis. Lange dag maar erg gezellig. Heel leuk om te schrijven bij de keuring. Ruim 30 honden zijn in de ring geweest. Ik heb genoten van de dag.
Ik vond het echt ontzettend gezellig samen met je te schrijvenPendrag schreef:Zo, weer thuis. Lange dag maar erg gezellig. Heel leuk om te schrijven bij de keuring. Ruim 30 honden zijn in de ring geweest. Ik heb genoten van de dag.