Een paar uur geleden was ik in de binnenkennel aan het kijken of er geen ongelukjes door Numa gedaan waren en schoot Biène achter me langs de kennel in. Ze vond een botje en weigerde er vervolgens uit te komen. Nou ja prima, dan blijf je er maar in.
Vervolgens heeft ze er dik 2 uur ingelegen, ook toen het botje op was bleef ze stil (normaal piepte ze in de kennel).
Op het moment dat ik haar eruit haalde schoot Numa erin, die er vervolgens ook niet meer uit wilde. Hij ligt er nu alweer zo'n 1,5 uur in en slaapt volgens mij.
Nou ja...hij mag er nog een half uurtje inblijven, daarna mag hij mee gaan werken.
Afgelopen week heb ik geprobeerd hem er 's nachts in te laten maar dat mislukte, hij krijste alles bij elkaar. Maar overdag vindt hij het steeds leuker, gisteren heeft hij ook de hele middag in de kennel gelegen. Hij krijgt daar ook het grootste gedeelte van zijn maaltijden, kennel is dus leuk volgens hem. Nu 's nachts nog.... Want als Biène de volgende keer loops wordt is het makkelijker om ze gescheiden te kunnen houden. Nu kan het geen kwaad, maar hij probeert al te dekken (geen gezicht bij zo'n kleuter trouwens).