Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het moet niet gekker worden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Het moet niet gekker worden

Ongelezen bericht door Inge »

Biène heeft de kennel nooit echt leuk gevonden. Hij is nu wel wat groter gemaakt, maar dat is voor Numa, niet voor Biène.
Een paar uur geleden was ik in de binnenkennel aan het kijken of er geen ongelukjes door Numa gedaan waren en schoot Biène achter me langs de kennel in. Ze vond een botje en weigerde er vervolgens uit te komen. Nou ja prima, dan blijf je er maar in. :roll:
Vervolgens heeft ze er dik 2 uur ingelegen, ook toen het botje op was bleef ze stil (normaal piepte ze in de kennel).
Op het moment dat ik haar eruit haalde schoot Numa erin, die er vervolgens ook niet meer uit wilde. Hij ligt er nu alweer zo'n 1,5 uur in en slaapt volgens mij. :wink:
Nou ja...hij mag er nog een half uurtje inblijven, daarna mag hij mee gaan werken. :wink:

Afgelopen week heb ik geprobeerd hem er 's nachts in te laten maar dat mislukte, hij krijste alles bij elkaar. Maar overdag vindt hij het steeds leuker, gisteren heeft hij ook de hele middag in de kennel gelegen. Hij krijgt daar ook het grootste gedeelte van zijn maaltijden, kennel is dus leuk volgens hem. Nu 's nachts nog.... Want als Biène de volgende keer loops wordt is het makkelijker om ze gescheiden te kunnen houden. Nu kan het geen kwaad, maar hij probeert al te dekken (geen gezicht bij zo'n kleuter trouwens).
Laatst gewijzigd door Inge op 02 aug 2011 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Re: Het moet niet gekker worden

Ongelezen bericht door laura b »

Goed voorbeeld doet volgen. Gekke Biene! Mijn ouders hadden een boomer en toen ze nog een pup
was sliep ze in de bench. En dat ging altijd goed. Toen was het een keer heel heet en toen hadden ze de pup
in de bench gedaan en het deurtje open gezet zodat ze toch op de tegels in de keuken kon gaan liggen. De pup
begon toch te piepen! Ze was pas stil toen het deurtje weer dicht ging. Gekke Teddy
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Pure jaloezie :LOL: Boyke had allang geen bench meer toen Sidney kwam. Bij haar hebben we een blauwe maandag de bench geprobeerd, omdat ik geen idee had of ze sloopte, maar vanaf het moment dat het ding in de kamer stond, lag Boyke er pontficaal in :roll: Sidney kreeg niet eens een kans :wink: De bench dus maar weer opgeruimd.
Wel fijn dat het zo goed gaat in de kennel :ok:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Mmmm, Biene is niet gek. Nieuwe pup, pup krijgt aandacht, pup mag mee werken, pup in de kennel, ha dat wil ik ook! :W:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”