Helemaal trots

Ik hoop trouwens dat hij hier mag staan. Sommige kijken niet in de dogdance hoek maar vinden het misschien wel leuk om te zien.
Moderator: moderatorteam
Ja daar issie lief he. Hij past er maar net in maar dat maakt het niet minder leuk volgens Zazoe!Belle schreef:Daar mag je zeker trots op zijn! Goed zeg. Zo schattig ook in die koffer.
Zazoe is ook gaafTallie schreef:Hoe meer ik van Zazoe zie hoe gaver ik 'm vind. Echt heel leuk, en die koffer is fantastisch!
Veel oefenen. Ook wij zijn begonnen met een rondje linksom en rechtsom draaien. En het belangrijkste ben ik vergeten erbij te doenlieveheersbeestje83 schreef:Wat is hij lekker vrolijk en wat een ingewikkelde trucjes kennen jullie! Super hoor.
Haha hij staat ingeschreven bij die castingbureau voor dieren. Ze hebben hem nog niet nodig gehad jammer genoeg. Ben benieuwd of hij ooit nog gevraagd word.jelle & syb schreef:Wat een knapperd , mooi koppie![]()
![]()
![]()
Goed zeg dat hij zoveel kan![]()
Jullie kunnen wel in een film optreden
mim schreef:![]()
Knap!!!!!!!!!
Hahaha ik heb hem ook op mijn facebook staan maar super leuk dat hij er nu ook bij jou op staatYvetteJ schreef:Hij is helemaal geweldig!! Heb je filmpje gedeeld via facebook haha, iedereen moet het zien!![]()
Ja het liedje was te lang. Ik dacht laat ik eens gek doen en een paar bloopers ertegen aan gooien. Hij kan natuurlijk ook niet alles perfect doen hetkuijernl schreef:echt super gaaf om te zien!!!
ik vind de bloopers het leukste hahaha
Hmm nee eigenlijk niet....Turrie schreef:Yeaah.. Is er al een Zazoefanclub???
whahaha ik heb hem ook al de hele tijd gekekenTurrie schreef:Ik ga hem nog een keer kijken!
Het zou kunnen. Hij word al wat grijzer_Leonie schreef:Ligt het aan mij of lijkt hij een stuk volwassener dan poosje terug?
Heel leuk filmpje, en die staart: blijft maar kwispelen!
Dank jeBeike06 schreef:Wat ontzettend knap, zeg![]()
En die staart, hij blijft maar heen en weer gaan, zo mooi om te zien
MJ schreef:Jaaaaa, daar is Zazoetje weer in de bocht !
Wat kan die man toch gogantisch veel en dat inrollen in de deken...whahahaha....super !
Onwijs leuk gedaan Sanne !
Nee hij moet de hele dag dit doen. Hij vind er niks aan is altijd gehumeurd als hij wéér dit moet doen.....Toontje schreef:Je laat um toch ook nog een beetje Hond blijven hé
Dank jeCarmen schreef:Sanne wat kunnen jullie veel truukjesWat is Zazoe toch een ontzettend leuke hond
bedankt voor je uitleg !Sanne!! schreef:Dank jullie hoor ben er ook helemaal blij mee. Vooral ook omdat Zazoe er zo enorm veel lol in heeft!!
@Emma: Ik heb eerst een tijd zelf gedaan. Toen 1 cursus gevolgd maar toen toch weer zonder cursus verder gegaan. Dus eigenlijk het meeste zelf gedaan. Dat zijwaarts lopen dat heb ik eerst aan de voet geleerd. En iedere beweging die maar goed is clicken en belonen. En zo kun je steeds meer vragen. En dan kun je het ook vragen op de manier zoals ik doe.
Is echt heel leuk want ze worden zich ook meer bewust van hun achterpoten dus Zazoe kan nu ook achterwaarts volgen. (hij kon al achterwaarts lopen maar dat aan de voet doens is nog moeilijker) En met de GG moet je na de plaats sturen. Heel leuk als ze dat ook achterwaards kunnen doen
Als ik met de een bezig ben, gaat de ander irriteren en andersom... Als ik de een binnen heb en de ander in de tuin, dan is het ook drama...Sanne!! schreef:Kun je ze niet omstebeurt doen?? Of samen tegelijk kijken wie als eerste is