Hahaha nou ja ik heb hem al 2 keer gezien en morgen kan ik hem nog eens flink knuffelen! Misschien "weet" ik het dan ook wel gewoon!
Ik heb nu dan dus die 4 opties nog over waarvan er toch maar 1 gaat wegvallen omdat N. het ECHT niks vind!
N. is momenteel aan het dubben op de naam voor onze blijver uit het nestje, die nu Rachel heet. Dat wordt sowieso iets anders, maar datgene
wat N. graag wil vind ik dus echt 10x niks. Eigenlijk zou ik me dus niet zo druk moeten maken om wat zij wel en niet leuk vind voor "mijn" pup
maar ach haha. Ik vind het wel fijn als we gewoon allebei blij zijn met een naam. Een hond is tenslotte niet van één alleen, ze horen gewoon bij
de groep en zijn dus van ons samen.
Ach het is wel gezellig zo hoor, af en toe roep ik een naam en zegt zij wat ze ervan vind, en af en toe roept zij een naam en zeg ik weer wat
ik daarvan vind.

Uiteindelijk zullen we er wel uitkomen!!!
@ Emma: ach, onze oudste hond heet ook Luca, maakt niks uit toch??? Voor ons 'had' die naam het ook gewoon! Er zijn ook genoeg honden
die bijv. Amy heten, maak ik me niet zo druk om. N. wilde haar graag vernoemen en dat is gebeurd, punt klaar toch.
Sora hoor ik weinig, en áls zoiets al langskomt is het meestal Zora. Echter denken meeste mensen in eerste instantie dat hij een teefje is,
maar goed hij is toch echt genoemd naar een mannelijk karakter uit een spel. Linx hadden wij zelf niet bedacht, zo heette hij al. Dat had
ik zelf nooit gekozen, maar ach, het past wel bij hem.
Onze katten waren ook heel snel gekozen, ik wilde een Bailey en N. wilde Roger. Ik vond Roger niet zo leuk, en het zijn toch meer mijn
beestjes dan die van N. (die er niks aan vind) dus de eerste werd Bailey. Heel vlug kwam voor hem een maatje en we hebben er dus
nooit over getwijfeld dat die Roger zou gaan heten.