(Iets vroeger dan in 'normale' situatie omdat nu ook de pups nog beneden in de ren zitten en daar
wel even werk in gaat zitten.) In de tijd die ze dan heeft gaat ze ook altijd een wandeling maken
met de grote honden. Rond 7.00 vertrekt ze normaal naar haar werk, en komt dan (terwijl ik nog
op bed lig) altijd even zeggen dat ze weggaat.
Vanmorgen ging dat even iets anders dan normaal (6.30u): "ik ga nu Sora naar de dierenarts brengen, en
daarna ga ik dan door naar mijn werk".. HUH????? Ja hij heeft een snee in zijn poot, dus ik ga hem nu
wegbrengen! Wow euh, oké....
Op dat moment is mij verder dus niet zoveel duidelijk geworden, behalve dat ik me zorgen moest maken.
Nu heb ik het het hele verhaal dus gekregen. Er is een klein stuk hier waar ze los mogen, en om er te
komen ga je door een stel hekken langs wildroosters. Nog NOOIT heeft één van de honden daar ook
maar naar gekeken, maar vanmorgen is Sora ineens achter een paar eenden aangevlogen en dus met
zijn poot in een rooster terecht gekomen... Er zit schijnbaar een fikse snee in en Nicole zei dat ze zelfs
gewoon zijn spieren kon zien...
Bij de dierenarts gekomen concludeerde die dat het dusdanig ernstig was dat hij onder narcose gebracht
moest worden, dus ze is gebleven tot hij sliep en nu ligt mijn lieve mannetje daar op de operatietafel..
Nu zit ik de minuten weg te kijken tot 12u, dat ik EINDELIJK mag bellen hoe het met hem gaat!!!