Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Daar ben ik ook eens geweest met schoolverlaterskamp toen ik in groep 8 zat. Dat is
dus zo'n 12 jaar geleden of zo. Daar hadden ze toen een groot hangbuikzwijn dat Trees
heette. Leuke foto's
Nanna schreef:Ik wist niet eens dat dat daar was. Ik ga ook eens kijken.
Is echt de moeite waard om eens te gaan kijken, vond het heel erg interresant. We zijn met een rondleiding meegeweest, duurde ongeveer een half uurtje. Zeker als je van fotograferen houdt dan moet je daar echt eens gaan kijken.
laura b schreef:Daar ben ik ook eens geweest met schoolverlaterskamp toen ik in groep 8 zat. Dat is
dus zo'n 12 jaar geleden of zo. Daar hadden ze toen een groot hangbuikzwijn dat Trees
heette. Leuke foto's
Trees is een paar jaar overleden. Ik was er een keertje vrijwilligen, en toen was ze uitgebroken
Ik ben er dus ook regelmatig geweest, hele leuke locatie, vooral tijdens een evenement, dan is er heel veel meer te zien.