Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De kat die het niet snapt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

De kat die het niet snapt

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Otto heeft [door schade & schande wijs geworden] geleerd om katten op straat te negeren. Komen we eraan, kat ziet ons, zet een hoge rug op en maakt een dikke staart voor het naderend Gevaar. Otto ziet kat, loopt vrolijk pomptiedommend verder te snuffelen.
Die katten kunnen dan zo ontzettend verbouwereerd en bijna beledigd kijken als hij er niet op afgaat :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: De kat die het niet snapt

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

[Sandra] schreef:Otto heeft [door schade & schande wijs geworden] geleerd om katten op straat te negeren. Komen we eraan, kat ziet ons, zet een hoge rug op en maakt een dikke staart voor het naderend Gevaar. Otto ziet kat, loopt vrolijk pomptiedommend verder te snuffelen.
Die katten kunnen dan zo ontzettend verbouwereerd en bijna beledigd kijken als hij er niet op afgaat :mrgreen:
Haha, ja, dat herken ik wel van Jack, die knikt vriendelijk naar vreemde katten en wandelt rustig door. En dan zie je zo'n opgeblazen kat half leeglopen, want Oh, die grote doet niks.

Lilo is een ander verhaal, die doet ook niks, maar hangt wel hijgend in de riem want POES! :piew:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Dalisa
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising tussen een kat, wolf, duif, kangoeroe en een beetje hond.

Ongelezen bericht door Dalisa »

Hanneke2 schreef:
[Sandra] schreef:Otto heeft [door schade & schande wijs geworden] geleerd om katten op straat te negeren. Komen we eraan, kat ziet ons, zet een hoge rug op en maakt een dikke staart voor het naderend Gevaar. Otto ziet kat, loopt vrolijk pomptiedommend verder te snuffelen.
Haha, ja, dat herken ik wel van Jack, die knikt vriendelijk naar vreemde katten en wandelt rustig door. En dan zie je zo'n opgeblazen kat half leeglopen, want Oh, die grote doet niks.

Lilo is een ander verhaal, die doet ook niks, maar hangt wel hijgend in de riem want POES! :piew:
haha Yenna doet dat ook. 'aaa een poes ik moet en zal kijken!' dan heeft ze gesnuffeld[of kat rent weg] en dan is ze klaar :mrgreen:
Afbeelding
met dank aan Sanner
abmiS
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door abmiS »

xD haha nou hier ook hoor,
Dyango die word gewoon aangevallen door katten :O ze komen gewoon op ons af rennen xD echt raar hoor ( naja ik jaag ze meestal weg)
en borrel die word helemaal gek alstie een kat ziet en die kat gaat dan doodleuk tegenover hem zitten zichzelf te wassen xd
ook altijd gezellig xD
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

We hebben hier in de buurt een kat die kopjes wil geven aan Bo. Bo snapt daar helemaal niks van, die wil liever snuffelen aan de kat. Maar daar snapt die kat nou weer helemaal niks van.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Rotkatten af en toe :gvd:
Ik schrok me vandeweek het apenzuur, ik liep midden in de nacht een bruggetje over, honden nog aan de lijn en halverwege de brug schiet Bluf ineens naar rechts. Katje snuffelen :O: vond kat niet zo'n goed idee en die ging hondje meppen, Finn er ook nog met zijn neus boven op en dat beest zag ik ineens boven de honden uitspringen op de kop van Bluf en via de rug van Finn sprong hij eindelijk weg het bruggetje af en de duistere nacht in :roll:
Ik was direct klaarwakker.
blondie
Zeer actief

Nanna schreef:Topsi zag gisteren op West (in het centrum) een kat lopen. En zij negeert NIKS op dat gebied :schrik:
Heel West werd opgeschrikt door haar achterlijk gekrijs. :mrgreen:
Ik geloof dat ik ook de halve buurt wakker heb gekregen.... Herders zijn immers doof hé :engel:
blondie
Zeer actief

Nanna schreef: :D Ik hoef geeneens tegen Tops te gillen dat ze haar harses moet houden want zelfs ik kom niet boven dat geloei uit :80: Gewoon omdraaien en de andere kant oplopen; haar spartelend en wel meerukkend. En iedereen maar boos kijken omdat ik zeker dat arme beestje in elkaar stond te trappen....
:oeps: mijn herders gaven geen kik, de kat gilde ook niet, ik moest alleen zonodig heel hard hun namen brullen omdat ik ze weg wilde hebben bij die kat :roos: :mrgreen:
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute

Ongelezen bericht door kimmeke »

hier ook zo'n achterlijke kat die elke keer ze Sanka ziet vrolijk op ons afgelopen komt, Sanka krijgt dan zoiets van hé leuk, die wil spelen! maar dan begint de kat naar haar te slaan... Tja, dat is dan ook de enige kat die ze maar niet kan negeren :mrgreen: De andere katten zitten al van ver de blazen en zie je zo leeglopen als Sanka er nog niet eens naar kijkt :Q:
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”