Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reïncarnatie, denken jullie dat ook wel eens?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Reïncarnatie, denken jullie dat ook wel eens?

Ongelezen bericht door Browny »

Het klinkt misschien een beetje zweverig maar soms denk ik dat Browny een Reïncarnatie van mijn overleden kat Tommy is. Ik ben niet zo goed in mooie verhalen te schrijven, maar hier het korte verhaal:

Wie is Tommy:
Tommy was een rode met witte kater die van mij als klein kind (7jaar) was, Tommy was gevonden (gedumpt) met ongeveer 5 weekjes jong. vroeger wilde ik altijd een hond maar dit mocht niet, dus heb ik Tommy als soort hond opgevoed. Zo kon Tommy de commando's 'Zit', 'Af', 'Apporteren' en als ik ging liggen ging hij bij mij liggen. Ook wou hij soms mee aan het riempje die hij zelf bij mij bracht. Tommy was ook een echte schoot kat. Waar ik was, was Tommy en we waren dikke maatjes! Hij was helaas aan een voedselvergiftiging (door de buurvrouw) overleden en maar 7 jaartjes geworden. een jaar later hebben we Tommy gevonden tegenover ons huis in de bosjes waar hij er vredig bij lag. dit is ongeveer 12 jaar geleden.

Browny is ook gedumpt en op straat gevonden in Spanje, hij wist zich staande te houden bij een groep katten waar hij ook bij gevonden is. Browny lijkt zowel als uiterlijk al innerlijk op Tommy, hij reageert hetzelfde en is een echte schoothond. Ook heeft hij in sommige opzichten was katten gedrag.

Het frappante is dat toen ik Browny had geadopteerd en naar Nederland over liet komen de stichting die hiervoor heeft gezorgd vlak daarna over de kop is gegaan en nergens meer actief is. erg veel geluk dus dat ik Browny op tijd heb geadopteerd..
Toeval? Het heeft allemaal zo moeten zijn denk ik dan :F:

Ik zal proberen een foto in te scannen van Tommy en hier te plaatsen.
Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Reïncarnatie, denken jullie dat ook wel eens?

Ongelezen bericht door smoekie »

zat ff bij onb.ber. te kijken maarre waar blijft de foto van tommy de kat dan? :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Re: Reïncarnatie, denken jullie dat ook wel eens?

Ongelezen bericht door Browny »

smoekie schreef:zat ff bij onb.ber. te kijken maarre waar blijft de foto van tommy de kat dan? :F:
die waren nog onderweg en tussendoor weer vergeten :LOL:

hier een aantal foto's van Tommy de kat :mrgreen: (ik kon niet kiezen)
de foto's zijn ingescand..
Afbeelding
Afbeelding
met Gizmo 13 jaar geleden :engel:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”