aan de lijn volgen: 20/20
apporteren: 20/20 (ze moeten hier bij ons nog niet "perfect" apporteren, maar wel intresse tonen in de apport en buiten het feit dat ze niet voor me ging zitten, bracht ze hem wel gelijk naar mij, terwijl ze anders nog een ere rondje "moet" lopen

1 minuut blijven liggen: 20/20 (hier had ik geluk, dat ze bleef liggen en net toen ik naast haar ging staan ze recht wilde gaan zitten, met mijn boos-oog

oproepen: 20/20 (hier had ik eerlijk gezegd wat schrik voor, niet omdat ze niet komt, maar omdat ze het vertikt van te gaan zitten en kei hard aangerend komt met haar voorpoten vooruit, maar nu was ze de kalmheidzelve )
houdingen (af-zit-staan): 19/20 (ze ging mooi van voet, naar af, dan moest ze terug gaan zitten en keek ze me aan of ik Chineens sprak

al met al ben ik serieus tevreden, normaal zou ze nu met haar net 9maanden pas in de A-klasse moeten zitten, maar ze doet het geweldig, ze vroegen wel waarom ik niet gelijk overgang had gedaan naar de C-klasse, maar daar is ze nog net iets te puberigs voor en ik heb schrik dat de "geschiedenis" zich herhaalt (Guapa zat met 10maanden in de C-klasse en is toen alles door elkaar gaan slaan en begon "fouten" te maken (niet blijven liggen tijdens de af-oefening, van af naar zit en zo om toch maar "beloont" te worden)