Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jänta geslaagd

Moderator: moderatorteam

vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Jänta geslaagd

Ongelezen bericht door vania »

gisteren had ik met Jänta overgangsexamen van A naar B

aan de lijn volgen: 20/20

apporteren: 20/20 (ze moeten hier bij ons nog niet "perfect" apporteren, maar wel intresse tonen in de apport en buiten het feit dat ze niet voor me ging zitten, bracht ze hem wel gelijk naar mij, terwijl ze anders nog een ere rondje "moet" lopen :cheer: )

1 minuut blijven liggen: 20/20 (hier had ik geluk, dat ze bleef liggen en net toen ik naast haar ging staan ze recht wilde gaan zitten, met mijn boos-oog :hmmm: ging ze wel terug liggen)

oproepen: 20/20 (hier had ik eerlijk gezegd wat schrik voor, niet omdat ze niet komt, maar omdat ze het vertikt van te gaan zitten en kei hard aangerend komt met haar voorpoten vooruit, maar nu was ze de kalmheidzelve )

houdingen (af-zit-staan): 19/20 (ze ging mooi van voet, naar af, dan moest ze terug gaan zitten en keek ze me aan of ik Chineens sprak :piew: dus deed ik een draaibeweging met mijn vinger om haar omhoog te krijgen - 1 punt aftrek,is een "bijcommando" ook het staan ging achteraf perfect)

al met al ben ik serieus tevreden, normaal zou ze nu met haar net 9maanden pas in de A-klasse moeten zitten, maar ze doet het geweldig, ze vroegen wel waarom ik niet gelijk overgang had gedaan naar de C-klasse, maar daar is ze nog net iets te puberigs voor en ik heb schrik dat de "geschiedenis" zich herhaalt (Guapa zat met 10maanden in de C-klasse en is toen alles door elkaar gaan slaan en begon "fouten" te maken (niet blijven liggen tijdens de af-oefening, van af naar zit en zo om toch maar "beloont" te worden)
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Jänta geslaagd

Ongelezen bericht door samantha! »

Goed gedaan!
Gefeliciteerd :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Re: Jänta geslaagd

Ongelezen bericht door Melissa »

:E:

Gefeliciteerd!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”