Robin vanmorgen bij mijn zus afgeleverd, zij heeft een heerlijke dag gehad, met 2 kinderen in het panbos
Wij met het openbaar vervoer van Leiden via Amsterdam en Lelystad naar Emmeloord! De heenweg was lang en een beetje saai, des te leuker de terugreis! Mikai heeft al die tijd lekker naast me op de stoel liggen slapen, net als Robin toen we haar vorig jaar ophaalden uit Kerkrade met OV.

By madelief47 at 2011-07-02
Thuis aangekomen maakte ze direct kennis met Robin. Het was zo schattig... Ze tastten de situatie even af, en al heel snel liepen ze lekker te stoeien. Op een gegeven moment loopt Robin de keuken in en komt terug met haar bot, die ze voor Mikai op de grond legt. Mikai begon er meteen lekker aan te kluiven, Robin ging dat op een afstandje liggen bekijken.
Na een tijdje viel Mikai in slaap. Robin ging naast haar liggen en vlooide haar. Toen het Robin te lang ging duren, heeft ze Mikai wakker gemaakt en zijn ze lekker gaan spelen
Toen zijn we even naar het veldje gegaan waar ze samen lekker los hebben gerend. ^^
En nu weer lekker thuis, samen drinken, samen eten en ik denk staks gezellig samen slapen...
Welkom thuis lief Mikaitje, je bent fantastisch!!

TARAK