Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ophalen gratis Duck
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
ophalen gratis Duck
Mijn Sammy reageert niet goed op Duck. Hij gaat er ontzettend veel van plassen. Nou had ik net een nieuw pak gekocht, rundvlees en kip compleet. Van de tien plakken zijn er twee uit, dus nog acht plakken over. Ik hoef het niet meer, sinds Sammy het niet meer eet gaat het plassen veel beter en zijn ontlasting is beter. Nou wilde ik het weggooien, maar ik dacht zonde, misschien woont er iemand van het forum bij mij in de buurt die het wil hebben.
Dus voor degene die Duck voeren, woon je in de buurt van Waddinxveen en wil je gratis een bijna nieuw pak Duck rundvlees en kip compleet hebben dan mag je het komen halen. Wie het eerst reageert die het eerst maalt. Anders beland het alsnog in de prullenbak (heb geen asiel in de buurt).
Groetjes Sandra
Dus voor degene die Duck voeren, woon je in de buurt van Waddinxveen en wil je gratis een bijna nieuw pak Duck rundvlees en kip compleet hebben dan mag je het komen halen. Wie het eerst reageert die het eerst maalt. Anders beland het alsnog in de prullenbak (heb geen asiel in de buurt).
Groetjes Sandra

Sammy 31-08-2010
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: ophalen gratis Duck
Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Heb je geen buren of vrienden/kennissen die het willen hebben?
Heb je geen buren of vrienden/kennissen die het willen hebben?

-
Kimmie
wat voer je normaal dan?
brokken of ook kvv?
brokken of ook kvv?
- sandra&sammy
- Zeer actief
Nee, ik helaas. Ook niemand op mijn werk met een hond die Duck voert....Paulala schreef:Heb je geen buren of vrienden/kennissen die het willen hebben?
KVV en soms doe ik wat brokken in zijn voerbal. Alleen wilde ik graag wat afwisselen met verschillende merken KVV omdat hij steeds hetzelfde snel zat wordt en had dus een tijdje Duck toegevoegd aan zijn menu, maar dan moet hij om het uur plassen. Dus vandaar dat ik het over heb.Kimmie schreef:wat voer je normaal dan?
brokken of ook kvv?
Het ligt overigens nog steeds in de vriezer! Dus belangstellende......ik heb het nog steeds in de aanbieding!

Sammy 31-08-2010
-
Kimmie
ik heb hier ook wel duck gevoerd,maar de honden gingen er niet opvallend meer van plassen...kan je het ook niet een beetje vermengen met de andere kvv?
zonde om weg te gooien..
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol

- sandra&sammy
- Zeer actief
Op zich hoef ik er niet per se iets voor terug, mag uiteraard welJeannettebo schreef:Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol

Sammy 31-08-2010
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jeannettebo schreef:Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol
whahahha ik lig iedere keer helemaal in een deuk om jouw....alles is voor jouw "te doen " hahah...wandelingetje in Maastricht..is "te doen"haha

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)