Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ophalen gratis Duck

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

sandra&sammy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
Aantal honden: 1

ophalen gratis Duck

Ongelezen bericht door sandra&sammy »

Mijn Sammy reageert niet goed op Duck. Hij gaat er ontzettend veel van plassen. Nou had ik net een nieuw pak gekocht, rundvlees en kip compleet. Van de tien plakken zijn er twee uit, dus nog acht plakken over. Ik hoef het niet meer, sinds Sammy het niet meer eet gaat het plassen veel beter en zijn ontlasting is beter. Nou wilde ik het weggooien, maar ik dacht zonde, misschien woont er iemand van het forum bij mij in de buurt die het wil hebben.

Dus voor degene die Duck voeren, woon je in de buurt van Waddinxveen en wil je gratis een bijna nieuw pak Duck rundvlees en kip compleet hebben dan mag je het komen halen. Wie het eerst reageert die het eerst maalt. Anders beland het alsnog in de prullenbak (heb geen asiel in de buurt).
Groetjes Sandra
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
Mojuan
Zeer actief

Re: ophalen gratis Duck

Ongelezen bericht door Mojuan »

Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Heb je geen buren of vrienden/kennissen die het willen hebben?
:zweep:
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

wat voer je normaal dan?

brokken of ook kvv?
sandra&sammy
Zeer actief

Paulala schreef:Heb je geen buren of vrienden/kennissen die het willen hebben?
Nee, ik helaas. Ook niemand op mijn werk met een hond die Duck voert....
Kimmie schreef:wat voer je normaal dan?

brokken of ook kvv?
KVV en soms doe ik wat brokken in zijn voerbal. Alleen wilde ik graag wat afwisselen met verschillende merken KVV omdat hij steeds hetzelfde snel zat wordt en had dus een tijdje Duck toegevoegd aan zijn menu, maar dan moet hij om het uur plassen. Dus vandaar dat ik het over heb.

Het ligt overigens nog steeds in de vriezer! Dus belangstellende......ik heb het nog steeds in de aanbieding!
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

:D ik woon een beetje ver weg,maar van kvv gaan vaak honden wat meer plassen ,dus dacht mss voer je normaal brokken,en is hij geen kvv gewend ,maar dat is ie dus wel...

ik heb hier ook wel duck gevoerd,maar de honden gingen er niet opvallend meer van plassen...kan je het ook niet een beetje vermengen met de andere kvv?

zonde om weg te gooien..
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol
Afbeelding
sandra&sammy
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol
Op zich hoef ik er niet per se iets voor terug, mag uiteraard wel :D. Maar het gaat mij erom dat ik het zonde vind om in de prullenbak te gooien terwijl ik er iemand anders misschien blij mee kan maken. Als je interesse hebt dan pb je mij maar, geef ik mijn adres om het op te halen....
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Jeannettebo schreef:Waddinxveen is wel te doen voor mij, wil je er wat lotgering of zo voor terug? is wel 500 gr rol

whahahha ik lig iedere keer helemaal in een deuk om jouw....alles is voor jouw "te doen " hahah...wandelingetje in Maastricht..is "te doen"haha :E:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”