Vanaf die tijd wenst hij aan die kant nergens meer op te kauwen. Splinters zitten er (denk ik?) niet en volgens mij zijn er ook geen kiezen gebroken door die tak? Het gaat om zijn twee laatste kiezen aan de boven en onderkant, de achterste kleine kiesjes niet meegerekend. En dan denk ik zelf dat het probleem aan de rechter onderkaak zit.
Helaas krijgt hij nu aan die kant, onder en boven, wél iets aanslag. Dat wordt morgen tijdens de narcose weggehaald, en daarna kunnen ze zien waarom Barca aan de rechterkant niet meer wil kauwen? Eten gaat nog wel, meestal eet hij via de linkerkant. Maar een lekkere kluifbot weigert hij pertinent. Alles hebben we al uitgeprobeert en het enige resultaat is dat de tandplak, aan die kant, aardig begint te groeien.
Tussen 8.30 uur en 9.00 uur kan ik hem brengen, en rond 13.00 uur mag ik bellen hoe laat ik hem mag ophalen. Met stralende kiezen, en hopelijk de oorzaak van het weigeren om te kauwen?
Al met al toch een onderneming, hij gaat dus wel onder narcose. Na 17.00 uur mag hij niks meer eten, wel water. Ik hoop echt dat alles goed gaat en dat de oorzaak wordt gevonden waarom hij aan die kant niet wenst te kauwen!
Duimen jullie voor Bassie? Ik vind het altijd toch een beetje eng, zo'n narcose.