Ik heb geen idee of het plaatsen van dit oproepje mag op het forum, maar ik waag het er maar op!
Begin september begin ik eindelijk mijn eigen hondenschool. Er zullen puppy, jonge honden 1&2, gevorderden en sport&spel cursussen gegeven worden.
Hartstikke spannend en ik heb er erg veeel zin in!
Wij zijn momenteel met 2 instructeurs, maar zijn naarstig op zoek naar mensen die het leuk vinden om ons te helpen met het lesgeven. Wij vinden het van groot belang dat er genoeg persoonlijke aandacht is voor de combinaties en daarom willen wij 2 instructeurs in elke les.
Dus bij deze: wie zou het leuk vinden bij ons te komen lesgegeven? We gaan proberen zes uur in de week les te gaan geven maar ook mensen die zin hebben een minder aantal uur mee te draaien zijn van harte welkom.
Wij zijn beide gecertificeerde instructeurs opgeleid door O&O (AV en OH) en zoeken het liefste mensen met eenzelfde soort opleiding. Heb je geen opleiding maar wel ervaring en geloof je in de positieve lesmethode ben je ook van harte uitgenodigd om te reageren.
Trefwoorden: opvoeden en trainen, positieve lesmethode, individuele aandacht, plezier door samen te werken, gezelligeheid. Openstaan voor opbouwende kritiek, zowel van mede instructeurs als cursisten.
Regio 0529 (Nieuwleusen)
Graag hoor ik van jullie!!
Groetjes,
Astrid en Marjolein
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Instructeurs gezocht!
Moderator: moderatorteam
-
Wallah
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador retriever en een Newfy