Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond moet naar de kapper

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tank
Zeer actief

Mijn hond moet naar de kapper

Ongelezen bericht door Tank »

Vorige week had ik een afspraak om mijn hond te laten trimmen bij mijn vaste trimster. Een dag voor dat ik zou gaan werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan omdat mijn trimster helaas een ernstig ongeluk heeft gehad en in coma lag. Het is maar de vraag of ze er uit gaat komen. Vind het heel erg naar voor haar en haar gezin, voor mij een beetje lastig omdat ik allerlei trimmers gebeld heb in de omgeving maar iedereen zit vol. Heb een afspraak kunnen maken met 1 salon over 2 weken. Ik voel me er alleen niet zo goed bij omdat mijn hond daar een aantal uur in de bench moet wachten en ik niet even mag blijven kijken om te zien hoe ze met mijn hond omgaat. Ondertussen heeft mijn hond best last van de warmte met die lange vacht. Mijn vraag is of iemand op het forum die goed kan trimmen in omgeving wageningen op korte termijn, mijn hondje wil knippen?
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Re: Mijn hond moet naar de kapper

Ongelezen bericht door Miranda »

Trimsalon Dinges (what's in a name :mrgreen: )

Deskundig, gaat goed met honden om, ik mocht er de eerste keer bijblijven (en zou die witte zó alleen bij haar achter laten nu), en aardig.
Ze is nog niet zo lang bezig en nog haar klantenbestand aan het opbouwen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Tank
Zeer actief

Bedankt voor de tip, alleen ze neemt de telefoon niet op, heb nu al aantal keer gebeld.

Zijn er nog meer suggesties?
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Nelleke schreef:Bedankt voor de tip, alleen ze neemt de telefoon niet op, heb nu al aantal keer gebeld.

Als je de site had doorgekeken zie je dat woensdag, vrijdag en zaterdag deze salon zijn openingstijden heeft. Dus waarschijnlijk wordt woensdag je telefoon wel beantwoord.
Afbeelding
Tank
Zeer actief

gyanty schreef:
Nelleke schreef:Bedankt voor de tip, alleen ze neemt de telefoon niet op, heb nu al aantal keer gebeld.

Als je de site had doorgekeken zie je dat woensdag, vrijdag en zaterdag deze salon zijn openingstijden heeft. Dus waarschijnlijk wordt woensdag je telefoon wel beantwoord.
Heb de site echt wel bekeken, er staat ook dat er wel gebeld kan worden, ook savonds en in het weekend.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Nelleke schreef:
gyanty schreef:

Heb de site echt wel bekeken, er staat ook dat er wel gebeld kan worden, ook savonds en in het weekend.
Tja als onze trimster niet opnam, sprak ik voicemail in. Dan belde ze terug of ik probeerde later nog eens.... Verwacht je dat mensen dan altijd maar direct altijd bij de telefoon staan te wachten? Men kan ook wel eens een halfuurtje of een dag iets anders hebben? Dat je altijd mag bellen, zegt niet dat ze altijd op (kunnen) nemen...... Even rustig zeg.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nelleke schreef:Vorige week had ik een afspraak om mijn hond te laten trimmen bij mijn vaste trimster. Een dag voor dat ik zou gaan werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan omdat mijn trimster helaas een ernstig ongeluk heeft gehad en in coma lag. Het is maar de vraag of ze er uit gaat komen. Vind het heel erg naar voor haar en haar gezin, voor mij een beetje lastig omdat ik allerlei trimmers gebeld heb in de omgeving maar iedereen zit vol. Heb een afspraak kunnen maken met 1 salon over 2 weken. Ik voel me er alleen niet zo goed bij omdat mijn hond daar een aantal uur in de bench moet wachten en ik niet even mag blijven kijken om te zien hoe ze met mijn hond omgaat. Ondertussen heeft mijn hond best last van de warmte met die lange vacht. Mijn vraag is of iemand op het forum die goed kan trimmen in omgeving wageningen op korte termijn, mijn hondje wil knippen?
Je mag ook naar Heteren komen hoor ,krijg je nog een bak koffie ook. :ok: .?
Je loopt zeker bij Rina Wentholt.??
Heel triest dat het zo slecht gaat met haar.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Tank
Zeer actief

Heb de site echt wel bekeken, er staat ook dat er wel gebeld kan worden, ook savonds en in het weekend.[/quote]

Tja als onze trimster niet opnam, sprak ik voicemail in. Dan belde ze terug of ik probeerde later nog eens.... Verwacht je dat mensen dan altijd maar direct altijd bij de telefoon staan te wachten? Men kan ook wel eens een halfuurtje of een dag iets anders hebben? Dat je altijd mag bellen, zegt niet dat ze altijd op (kunnen) nemen...... Even rustig zeg.[/quote]

Ik ben de rust zelve, kweet niet hoe het met jou gesteld is? Ik snap ook wel dat mensen soms niet op kunnen nemen.. daar gaat het helemaal niet om.

Misschien is er iemand op het forum zelf die goed is met tondeuze en schaar? (ik dus niet)
Tank
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Nelleke schreef:Vorige week had ik een afspraak om mijn hond te laten trimmen bij mijn vaste trimster. Een dag voor dat ik zou gaan werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan omdat mijn trimster helaas een ernstig ongeluk heeft gehad en in coma lag. Het is maar de vraag of ze er uit gaat komen. Vind het heel erg naar voor haar en haar gezin, voor mij een beetje lastig omdat ik allerlei trimmers gebeld heb in de omgeving maar iedereen zit vol. Heb een afspraak kunnen maken met 1 salon over 2 weken. Ik voel me er alleen niet zo goed bij omdat mijn hond daar een aantal uur in de bench moet wachten en ik niet even mag blijven kijken om te zien hoe ze met mijn hond omgaat. Ondertussen heeft mijn hond best last van de warmte met die lange vacht. Mijn vraag is of iemand op het forum die goed kan trimmen in omgeving wageningen op korte termijn, mijn hondje wil knippen?
Je mag ook naar Heteren komen hoor ,krijg je nog een bak koffie ook. :ok: .?
Je loopt zeker bij Rina Wentholt.??
Heel triest dat het zo slecht gaat met haar.
Ja inderdaad ik kwam bij Rina, ik schrok me rot toen ik het hoorde! Maar ik neem je aanbod graag aan, heteren is nog lekker in de buurt ook! PB?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”