Wij hadden zo een goeie band dat we elkaar prima aan voelden zo een pony krijg ik nooit meer zo makkelijk en lief tegen iedereen
Mijn verzorg meisje ging die dat met een stalgenoot en haar paard een rit in de duinen maken om afscheid van die stal genoot te nemen.
En om ongeveer 2 uur werd ik gebeld door me verzorg meisje helemaal in shock en huilend aan de tel dat lilo haar been gebroken had en dat de da al onderweg was naar haar dus ik met een vriendin in de auto gestapt en naar egmond gereden.
net voor dat wij er waren werd ik weer gebeld dat de da er was en zij dat er niks meer aan te doen was en dat zij dus ingeslapen moest worden en of hij daar mee moest wachten tot ik er was of dat hij het nu moest doen .
waarop mijn reactie natuurlijk was nu meteen!!
daar aangekomen zag ik haar liggen en ik wist niet wat ik zag en alle functie,s in mij leken wel uitgeschakeld al was het bessef er nog niet dat heeft dagen geduurd.
wat er nou gebeurd was ze waren aan het rijden en moesten oversteken en dr was net daar een ruiterpad dicht gegooid en toen zijn ze over het wildrooster heen gegaan wat op een afstand op kleine 4 kante vakjes leek en ja paard nr 1 was er al voor de helft over heen en mijn verzorg meisje zag het en wou omdraaien maar Lilo wou dat niet en pakte dr bit vast en ging er ook over heen en binnen een paar passen ging het mis en toen lag ze met haar linker voor been er in waardoor ze heeft staan trekken om m eruit te krijgen en dr helen onder been verbrijzeld was.
lieve Lilo helaas moest dit jou over komen en ben je veelste jong gegaan ze zou 2 weken later 10 jaar geworden zijn we missen je ontzettend op stal Ik Bibian Daisy je groote vriend Stitch en je Zoontje Baco