Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onderzoek voor school
Moderator: moderatorteam
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Onderzoek voor school
Ik ben bezig met een onderzoek voor school naar honden en kattenvoeding.
Maar ook naar snacks.
Alleen daar heb ik jullie hulp ook bij nodig.
Ik vraag dit natuurlijk aan honden maar ook katten bezitters.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.
Hier de vragen, probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?
Alvast bedankt voor het invullen.
Groetjes wendy
Maar ook naar snacks.
Alleen daar heb ik jullie hulp ook bij nodig.
Ik vraag dit natuurlijk aan honden maar ook katten bezitters.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )
Alvast bedankt voor het invullen.
Groetjes wendy

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: Onderzoek voor school
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? hond
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) gedroogde-pensstaafjes, beneful-voer (zijn heel kleine brokjes, hond is er gek op), en ze likt 's avonds m'n bord af en/of de pannen
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ? 1 pensstaafje, plm 5 van die kleine beneful-brokjes, en een praktisch leeg bord/lege pan
Alvast bedankt voor het invullen. geen dank, succes
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) gedroogde-pensstaafjes, beneful-voer (zijn heel kleine brokjes, hond is er gek op), en ze likt 's avonds m'n bord af en/of de pannen
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ? 1 pensstaafje, plm 5 van die kleine beneful-brokjes, en een praktisch leeg bord/lege pan
Alvast bedankt voor het invullen. geen dank, succes
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
2 honden
Varkens of runderoren, dentasticks, gedroogde kipfilets, runderhuid botten, koekjes gewoon in de winkel te koop, etc.
Als ze alleen moeten zijn krijgen ze altijd een bot, verder krijgen ze thuis af en toe wat lekkers. De koekjes/snackies zijn voor het trainen
2 honden
Varkens of runderoren, dentasticks, gedroogde kipfilets, runderhuid botten, koekjes gewoon in de winkel te koop, etc.
Als ze alleen moeten zijn krijgen ze altijd een bot, verder krijgen ze thuis af en toe wat lekkers. De koekjes/snackies zijn voor het trainen
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hond
Kaas, worst, Frolic, gedroogde vis/pens/kip, brood, cracker, restjes van avondeten, kleine kauwstaafjes, rawhide kluiven, pensstaafjes, bullepees, gedroogde runderkophuid, fruit
Ze krijgen elke dag een paar keer wat te snacken.
Hond
Kaas, worst, Frolic, gedroogde vis/pens/kip, brood, cracker, restjes van avondeten, kleine kauwstaafjes, rawhide kluiven, pensstaafjes, bullepees, gedroogde runderkophuid, fruit
Ze krijgen elke dag een paar keer wat te snacken.
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Contacteer:
Hond
Brokken (farmfood of cavom), rodiworst, kaas, frikadel, pensstaafjes, gedroogde kippenpoten.
Ongeveer 50-100 gram per dag? (brokjes heb ik bijna altijd mee, worst kaas en frikadel voor training, ongeveer eens per 2 weken een kauwding).
Hond
Brokken (farmfood of cavom), rodiworst, kaas, frikadel, pensstaafjes, gedroogde kippenpoten.
Ongeveer 50-100 gram per dag? (brokjes heb ik bijna altijd mee, worst kaas en frikadel voor training, ongeveer eens per 2 weken een kauwding).
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide )?
Honden en kat
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas, worst etc.)
De kat krijgt elke avond een paar kipkaas snoepjes van Whiskas, de honden krijgen vaak gedroogde runderoren, pensstaafjes, gedroogde kipfilet, runderhoefjes met schapenvet, kauwstafen, en soms wat van tafel. Eigenlijk krijgen ze teveel om op te noemen.
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag?
Ligt eraan, dat verschilt heel erg. Een kauwstaaf doen ze bijv. langer mee dan een runderoor. Ze krijgen sowieso iets van 2 snacks per dag.
Honden en kat
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas, worst etc.)
De kat krijgt elke avond een paar kipkaas snoepjes van Whiskas, de honden krijgen vaak gedroogde runderoren, pensstaafjes, gedroogde kipfilet, runderhoefjes met schapenvet, kauwstafen, en soms wat van tafel. Eigenlijk krijgen ze teveel om op te noemen.
Ligt eraan, dat verschilt heel erg. Een kauwstaaf doen ze bijv. langer mee dan een runderoor. Ze krijgen sowieso iets van 2 snacks per dag.
Laatst gewijzigd door Diaantje op 11 jun 2011 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?Hond en katten
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )Hond: koekjes, stukjes worst/kaas, varkesnoren,kluiven, honingneuzen.
Katten; stukjes worst/kaas, vleesstaafjes en alles wat ze kunnen jatten
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?Hond: meerdere keren pd een koekje, elke dag een kluif of neus.
Katten; elke dag wel een stukje worst,vlees of kaas tijdens het koken
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )Hond: koekjes, stukjes worst/kaas, varkesnoren,kluiven, honingneuzen.
Katten; stukjes worst/kaas, vleesstaafjes en alles wat ze kunnen jatten
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?Hond: meerdere keren pd een koekje, elke dag een kluif of neus.
Katten; elke dag wel een stukje worst,vlees of kaas tijdens het koken
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- wenmart20
- Zeer actief
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Wat voor een huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
Hond
Hondensnoepjes(geen merk), meatysticks van Pedigree, Gravy Bones (koekjes) van Pedigree, kauwstaafjes met vlees smaak, leverworst, stukjes kaas, rijst die vast zit in de pan na het koken (klein beetje, en de pan is altijd 'schoon')
Kouwkluif/staaf
Dat wisselt per dag. Met trainen krijgt hij meer. Hij krijgt eens per 2 a 3 dagen een kluif (of met langere tussenpozen als de vorige nog niet bijna op is)
Kaas krijgt hij minimaal
Hond
Hondensnoepjes(geen merk), meatysticks van Pedigree, Gravy Bones (koekjes) van Pedigree, kauwstaafjes met vlees smaak, leverworst, stukjes kaas, rijst die vast zit in de pan na het koken (klein beetje, en de pan is altijd 'schoon')
Kouwkluif/staaf
Dat wisselt per dag. Met trainen krijgt hij meer. Hij krijgt eens per 2 a 3 dagen een kluif (of met langere tussenpozen als de vorige nog niet bijna op is)
Kaas krijgt hij minimaal

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Wat voor huisdier heeft u (hond , kat of beide)?
3 honden, 1 kat.
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc.)
Honden: kauwstaafjes, trainingsnacks, tafelrestjes.
Kat: kattensnoepjes naast haar dure gourmet gold-blikjes.
Hangt er van af, meestal een keer of 5 à 6x.
3 honden, 1 kat.
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc.)
Honden: kauwstaafjes, trainingsnacks, tafelrestjes.
Kat: kattensnoepjes naast haar dure gourmet gold-blikjes.
Hangt er van af, meestal een keer of 5 à 6x.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
wat voor een huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
Hond
Hondenstrips van de Lidl
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag
Wisselend, tijdens de traingen wat meer, thuis zelden, in het bos soms. Met een zakje van 20 strips doe ik enkele weken.
Hond
Hondenstrips van de Lidl
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag
Wisselend, tijdens de traingen wat meer, thuis zelden, in het bos soms. Met een zakje van 20 strips doe ik enkele weken.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Een hond
Ollie krijgt (buiten zijn carnibest om) tijdens het dagelijkse trainen (tijdens de wandeling maar ik plan ook wel eens een trainingsmomentje in op het veldje verderop) stukjes pensstaaf en kleine stukjes gedroogde kip oid. Ook de 'hondensalami's' van de lidl zijn favo hier. Op dagen dat we naar de club gaan om te trainen krijgt ie iets éxtra lekkers zoals gekookte kip oid. Verder ligt er altijd wel iets te kauwen in huis (runderkophuid, bullepees, rawhides) en krijgt ie af en toe eens een gedroogde kippenpoot of een konijnenoor of iets in dien geest. Net wat ik in huis heb
Dat vind ik echt heel lastig om te zeggen. Op trainingsdagen gaat er zo een halve kipfilet in, en dan met de wandelingen nog wat treats hier en daar, maar er gaan ook dagen voorbij dat ie eigenlijk haast niks krijgt, alleen de gebruikelijke kauwmaterialen. Dit varieert dus echt heel erg en ik kan hier geen eenduidend antwoord op geven..
Een hond
Ollie krijgt (buiten zijn carnibest om) tijdens het dagelijkse trainen (tijdens de wandeling maar ik plan ook wel eens een trainingsmomentje in op het veldje verderop) stukjes pensstaaf en kleine stukjes gedroogde kip oid. Ook de 'hondensalami's' van de lidl zijn favo hier. Op dagen dat we naar de club gaan om te trainen krijgt ie iets éxtra lekkers zoals gekookte kip oid. Verder ligt er altijd wel iets te kauwen in huis (runderkophuid, bullepees, rawhides) en krijgt ie af en toe eens een gedroogde kippenpoot of een konijnenoor of iets in dien geest. Net wat ik in huis heb
Dat vind ik echt heel lastig om te zeggen. Op trainingsdagen gaat er zo een halve kipfilet in, en dan met de wandelingen nog wat treats hier en daar, maar er gaan ook dagen voorbij dat ie eigenlijk haast niks krijgt, alleen de gebruikelijke kauwmaterialen. Dit varieert dus echt heel erg en ik kan hier geen eenduidend antwoord op geven..
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
wenmart20 schreef:
Hond
Pensstaafjes, slokdarm, oren, hoefjes en van die strips van de lidl en frolic, kaas, worst, fricandel en van die kuipjes katten paté
wisselend maar denk gemiddeld 2 grote snacks en een handje kleine snacks per dag.

- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
beide
kat praktisch niets, af en toe een maaltijdzakje van whiskas ter vervanging van het voer, een whiskas staafje (geen idee hoe dat heet, 2 smaken, vis/vlees) af en toe een hondenbrok
hond; gedroogde kippenfilet, gedroogde kippenhart, gedroogde kiptips, gedroogd gehakt, gedroogd orgaanvlees in het algemeen. Pensstaafjes, bullenpeesjes, dentastix omdat ze op moeten, trainingskoekjes van petsnack varimix, frolic, vleessticks van het eigenmerk bas v/d heijden/appie heijn. gedroogde zalm, gedroogde vissenhuiden, gedroogde eendenvoeten, gedroogde kippennekken, hokamix koekjes, proefzakjes van voer wat ik op wedstrijden krijg (denk aan carocroc, Royal canin) Bennefull als snack, buffelhuiden, sporadisch zo'n fructose staaf gedroogde stokvis, nekspier gedroogd, beefie
hondensalami sticks,runder strotten runder/varkensoren en gepofte neuzen (ik zal nog een hoop vergeten zijn maar dit is waar ik nu op kom)
hond: met trainen een hoop. 2 kleine brokjes 's avonds als ze uit is geweest. Bijna elke dag wel een kauwstaaf (vaak pensstaaf)
kat; sporadisch maar zeker niet elke dag, eerder 2x per maand
beide
kat praktisch niets, af en toe een maaltijdzakje van whiskas ter vervanging van het voer, een whiskas staafje (geen idee hoe dat heet, 2 smaken, vis/vlees) af en toe een hondenbrok
hond; gedroogde kippenfilet, gedroogde kippenhart, gedroogde kiptips, gedroogd gehakt, gedroogd orgaanvlees in het algemeen. Pensstaafjes, bullenpeesjes, dentastix omdat ze op moeten, trainingskoekjes van petsnack varimix, frolic, vleessticks van het eigenmerk bas v/d heijden/appie heijn. gedroogde zalm, gedroogde vissenhuiden, gedroogde eendenvoeten, gedroogde kippennekken, hokamix koekjes, proefzakjes van voer wat ik op wedstrijden krijg (denk aan carocroc, Royal canin) Bennefull als snack, buffelhuiden, sporadisch zo'n fructose staaf gedroogde stokvis, nekspier gedroogd, beefie
hond: met trainen een hoop. 2 kleine brokjes 's avonds als ze uit is geweest. Bijna elke dag wel een kauwstaaf (vaak pensstaaf)
kat; sporadisch maar zeker niet elke dag, eerder 2x per maand

- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? 1 hond
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) Vleesstrips, dentastix, kauwstaafjes, runderrondjes, kluiven, fruit (appel, mandarijn, enz.) en af en toe een stukje worst, brood of droog toastje
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ? Dat wisselt nogal, maar meestal krijgt ie er een stuk of 3-4 per dag
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) Vleesstrips, dentastix, kauwstaafjes, runderrondjes, kluiven, fruit (appel, mandarijn, enz.) en af en toe een stukje worst, brood of droog toastje
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ? Dat wisselt nogal, maar meestal krijgt ie er een stuk of 3-4 per dag

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
wenmart20 schreef: Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
Kat
Ongeveer 2x per week een staafje van Kruidvat eigen merk, in kleine stukjes gedeelt ivm trainen. Verder niks extra.
2x per week, dus bijv. dinsdag en donderdag.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? Hond
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) Gedroogde sprotten, pensstaafjes, gedroogde rundernekken als tussendoor. Frolic en frikandel voor trainen en verder krijgt ze wel eens stukje vlees wat ik niet lekker vind, kaas, ei, brood.
Meestal 2x per dag, na de middagwandeling en na de avondwandeling
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) Gedroogde sprotten, pensstaafjes, gedroogde rundernekken als tussendoor. Frolic en frikandel voor trainen en verder krijgt ze wel eens stukje vlees wat ik niet lekker vind, kaas, ei, brood.
Meestal 2x per dag, na de middagwandeling en na de avondwandeling
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Hond
- Runderoren, varkensoren, rundersstaafjes, rookworst, kaas
- Afhankelijk van de snack.
De drie eerste max. 1 per dag. De twee laatste fungeren als beloning. Hele kleine stukjes.
Denk niet meer dan een ons per dag totaal.
- Runderoren, varkensoren, rundersstaafjes, rookworst, kaas
- Afhankelijk van de snack.
De drie eerste max. 1 per dag. De twee laatste fungeren als beloning. Hele kleine stukjes.
Denk niet meer dan een ons per dag totaal.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
-Hond
-Pensstaafjes en pensbrokjes
-1 pensstaaf per dag.. meerdere pensbrokjes, geen idee hoeveel precies.
-Pensstaafjes en pensbrokjes
-1 pensstaaf per dag.. meerdere pensbrokjes, geen idee hoeveel precies.
- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
katten en honden
1 van de katten doet het alleen op brokjes, de andere krijgt soms een stukje kaas of worst... toen mijn kleine meid nog babyvoeding at kreeg ze een klein beetje mee.
De honden krijgen: sneetje brood, beloningsbrokjes, een kong met bv smeerworst en kaas als we weg gaan. en botten zeer regelmatig..
elke avond voor het slapen gaan een sneetje brood of een paar brokjes.. over de dag beloningsbrokjes (de ene keer meer dan de andere keer) een paar keer per maand een heerlijk vers bot om op te kauwen..
Een kluif en/of kong met lekkers als we een aantal uur van huis weg zijn. dat is ongeveer 3 a 4 keer per maand...
katten en honden
1 van de katten doet het alleen op brokjes, de andere krijgt soms een stukje kaas of worst... toen mijn kleine meid nog babyvoeding at kreeg ze een klein beetje mee.
De honden krijgen: sneetje brood, beloningsbrokjes, een kong met bv smeerworst en kaas als we weg gaan. en botten zeer regelmatig..
elke avond voor het slapen gaan een sneetje brood of een paar brokjes.. over de dag beloningsbrokjes (de ene keer meer dan de andere keer) een paar keer per maand een heerlijk vers bot om op te kauwen..
Een kluif en/of kong met lekkers als we een aantal uur van huis weg zijn. dat is ongeveer 3 a 4 keer per maand...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
1 hond, 3 katten
De katten blieven geen snacks, die gaan zich wel te buiten aan kattengras.
Hond: dagelijks of een dentastick of een bullenpees, wat frolicjes (beloningssnoepjes), soms een vlees/pensstripje.
Qua menseneten: soms wat geraspte kaas over zijn kvv, een enkele keer een klein stukje worst.
1 à 2.
1 hond, 3 katten
De katten blieven geen snacks, die gaan zich wel te buiten aan kattengras.
Hond: dagelijks of een dentastick of een bullenpees, wat frolicjes (beloningssnoepjes), soms een vlees/pensstripje.
Qua menseneten: soms wat geraspte kaas over zijn kvv, een enkele keer een klein stukje worst.
1 à 2.

Groetjes,
Sandra
-
mex71
- Actief
Hond
pensstaaf, gedroogde kippelevertjes, gedroogde hartjes gedroogde vis, gedroogde kip, gedroogd rundvlees, kleine stukjes kaas, knakworst, trainers, brokjes, frolics. gevulde kong
Elke dag een pensstaaf en een handvol kleine stukjes van vanalles. en 1 kong gevuld met kvv
edit: aanvulling
Hond
pensstaaf, gedroogde kippelevertjes, gedroogde hartjes gedroogde vis, gedroogde kip, gedroogd rundvlees, kleine stukjes kaas, knakworst, trainers, brokjes, frolics. gevulde kong
Elke dag een pensstaaf en een handvol kleine stukjes van vanalles. en 1 kong gevuld met kvv
edit: aanvulling
-
Sanner
- Zeer actief
Drie honden en één kat
De kat krijgt eigenlijk nooit iets anders dan zijn brokjes..
De honden krijgen kaas, honden-leverpastij, bones, bullenpees.
Ik neem met iedere wandeling snacks mee. Of koekjes, of leverpastij of kaas. Kaas snij ik in stukjes van 0.5 bij 0.5cm, zoiets.
Die bones (kleine koekjes in botvorm) breek ik ook in 4 stukken ofzo. En de leverpastij doe ik in het traininspotje.
Ja hoeveel ze precies krijgen, geen idee.
Een bullenpees of ander kauwbotje krijgen ze één keer in de week ongeveer.
Drie honden en één kat
De kat krijgt eigenlijk nooit iets anders dan zijn brokjes..
De honden krijgen kaas, honden-leverpastij, bones, bullenpees.
Ik neem met iedere wandeling snacks mee. Of koekjes, of leverpastij of kaas. Kaas snij ik in stukjes van 0.5 bij 0.5cm, zoiets.
Ja hoeveel ze precies krijgen, geen idee.
Een bullenpees of ander kauwbotje krijgen ze één keer in de week ongeveer.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ham&eggs
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
zeker ten zuiden van brighton 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- van het Spechthorst
- Zeer actief
2 honden en 1 kat
kaas, worst, honden (trainings)snoepjes en verschillende kauwbotten voor de tanden.
enkele stukjes kaas en worst. de rest zo nu en dan.
Succes met je opdracht!
2 honden en 1 kat
kaas, worst, honden (trainings)snoepjes en verschillende kauwbotten voor de tanden.
enkele stukjes kaas en worst. de rest zo nu en dan.
Succes met je opdracht!
Groeten van het Spechthorst.
A home without a dog isn't a home, it's a house
A home without a dog isn't a home, it's a house
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
tekkel schreef:zeker ten zuiden van brighton
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- wenmart20
- Zeer actief
Helemaal geweldig al die antwoorden..
Laatst gewijzigd door wenmart20 op 01 jun 2011 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
wenmart20 schreef:Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
8 Honden
Pensstaafjes, runderlong, bullepees, varkensoor, vleesstrips, frolic, farmfoodkluiven
Ze krijgen allemaal 1 grote snack per 2 dagen, vleesstrips knip ik vaak in kleine stukjes voor training, frolic strooien we vaak een paar handjes in de tuin, en die zoeken ze dan met zijn 8en op.
- wenmart20
- Zeer actief