.... het bij haar te hard gaat.
Ik moet stiekem altijd wel lachen om mijn tutje, ze wilt altijd wel tot het naadje maar dan alleen op haar voorwaarden.
We kennen een renaissance dog reutje, 2 jaar jonger als zij is. Mollossers en Escha waren altijd een big nono maar op 1 of andere manier kan ze deze wel handlen. Als pup zijnde werd hij altijd afgekijft en het is en blijft een dog dus zijn plaat voor zijn kop mentaliteit zorgde wel eens voor hilarische momenten.
Reutje is nu 2 jaar en raakt langzamerhand zijn plaat een beetje kwijt. Es hoeft maar 1x te snauwen en meneer weet nu wat wel en niet te doen. Dus na een uurtje samen opgelopen te hebben zijn we op een veldje gaan staan en verrek.. ze ging tjoempen en botsen en douwen en meneer ging erop in. Heerlijk poten meppen en raggen zoals doggen altijd doen en Es ging er vrolijk op los. Totdat meneer iets te enthousiast word :biggrin: dan komt het welbekende tevenpiepje en de snapsnapsnap, aan de ene kant een venijnige bitch zoals een herder betaamd en aan de andere kant de onschuildige oogjes van ik deed toch niets en de ik vind je nog wel lief doggenkop. Vervolgens even snuffelen en dan kan ze het toch weer niet laten haar kop op de schoft te leggen en te botsen met haar voorkant, tjoemp tjoemp zwabber zwabber met het staartje laag. Hups en daar gaan ze weer, en dit heeft zeker wel een half uur geduurd. Ik denk dat ze verliefd is op de knappe meneer :blush2:
op dit soort momenten baal je weer dat je geen camera bij je hebt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lekker raggen en botsen totdat....
Moderator: moderatorteam
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Re: lekker raggen en botsen totdat....
Klinkt leuk, nog een poging wagen maar dan met camera 
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
Re: lekker raggen en botsen totdat....
tnx, ja het gebeurd mij nou altijd dat ik op zo'n moment geen camera bij me heb, en helaas zien we hem niet zo vaakannemick schreef:Klinkt leuk, nog een poging wagen maar dan met camera