Nou heb ik Zondag Floor opgehaald, en sávonds zit ik hier met een vriendin en haar dochter en beginnen Buddy en Candy heel onrustig te worden. Dus ik dacht even snel naar de tuin, Floor moest toch plassen dus dan alle 3 maar even mee. Kom ik in de tuin, beginnen Buddy en Candy toch uit hun dak te gaan. En aan de andere kant van het hek zat een wild vreemde reu, die ook compleet door het lint ging met opgetrokken lippen. Omdat ik gelijk Floor op de grond had gezet, schoot die gelijk weer richting achterdeur en liet spontaan alles lopen. Ondertussen gingen de anderen nog als gekken tekeer, en kreeg ik ze dus ook niet rustig!! Èènmaal binnen bleven ze zich onrustig en raar gedragen, maar even de tuin in was dus ook geen optie..
Toen ik later de buurvrouw tegen kwam en het zei, vond ze het eigenlijk maar raar dat ik er wat van zei. Lucky (hun hond)en de andere reu vermaakten zich buiten prima, en binnen kon het niet want het ging er te erg aan toe en dat was gevaarlijk voor de kinderen.
Ligt het nou aan mij, ben ik dan echt zo'n zeikerd? Hoe zouden jullie hiermee omgaan?x