Ik moet nog even wachten tot ze hier komt maar wil haar vol trots aan jullie laten zien!
Haar volledige naam Barones Flow v. 't Branbantse Bont

Patty en Senna dank jullie wel!
Moderator: moderatorteam

Ja dat is waar jij bent vandaag geweest! Wat zijn ze leuk he.Machie schreef:Gefeliciteerd! Ik heb haar vandaag mogen bewonderen en ze is super!

14 juni, ze mag eerder weg. Maar ik heb samen met mijn vriend nog een heel groot feest het pinksterweekend. Waar we alle 2 boven in de organisatie zitten. We kunnen dit dus nog onmogelijk afzeggen. Vandaar de keuze gemaakt of Flow iets langer bij Patty te laten.Maeve schreef:Och wat een droppieGefeliciteerd met Flow!
Wanneer komt ze bij julie wonen?

1 kant bijna helemaal wit, daarom heet ze witje.Inge O schreef:ze ziet er redelijk zwart uit voor een witje.
maar het ziet er een heerlijk ding uit, veel plezier straks met flow, geniet maar hard want twee keer met je ogen knipperen en ze zijn weer pup-af.

Dat is zo fijn, ik had dat ook met Toby! Die heeft echt moeite gedaan om schattig gevonden te worden, ik wilde deze kleur namelijk helemaal nietbekooij schreef:Maar op de 1 of andere manier had ik vanaf de eerste keer dat ik ze zag een klik met witje, dat is niet veranderd in de afgelopen paar weken. Op keuze nummer 1 staat dan ook witje, en dat wordt nu dus inderdaad Flow.

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar hoeveel schimmel ze gaat krijgen!Sita schreef:Gefeliciteerd met Flow!
En die witjes zijn echt leuk. Taro heeft ook één witte kant. Ben benieuwd of Flow ook lekker veel schimmel krijgt.

Anders ik wel. Kan er nog niet zoveel van zeggen. Op haar buikje en poten zie je al wel wat schimmel, dat hebben ze allemaal al.bekooij schreef:Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar hoeveel schimmel ze gaat krijgen!Sita schreef:Gefeliciteerd met Flow!
En die witjes zijn echt leuk. Taro heeft ook één witte kant. Ben benieuwd of Flow ook lekker veel schimmel krijgt.