Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opmerking die lief was en me deed glimlachen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Opmerking die lief was en me deed glimlachen

Ongelezen bericht door blondie »

Liep langs het fietspad honden waren wat aan het dollen in de ruime grasstrook aan de linkerkant. Mij tegemoet loopt een wat oudere dame. Ik kijk nog wat de honden uitspoken (zoeken nog naar een bal). De mevrouw kijkt me aan ik groet haar en ze zegt "heerlijk he die blije bekkies" :D Ja mevrouw inderdaad, als je er van houdt zeker. Nou zei ze.. "ik houd niet echt van honden :LOL: " ondertussen komen Finn en Bluf weer blij met de gevonden ballen door de struiken rennen, open blik en gewoon frivool en blij met mij en elkaar bezig.
Kijk dat vind ik zo leuk zei ze "moet je die blije koppies nu zien, ze hebben het goed".
Ik vond het oprecht een fijne opmerking van een dame die dus eigenlijk helemaal niets met honden heeft zoals ze het me vertelde, ook wel een beetje apart dat iemand die er niets mee heeft toch even stil blijft staan en dan deze woorden uitspreekt. Ik wenste haar nog veel wandelplezier en een fijne avond, zij wenste mij het zelfde en nog wat meer positiefs. Heel apart.
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Re: Opmerking die lief was en me deed glimlachen

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Tsja zelfs mensen die eigenlijk niets met dieren hebben, kunnen er toch soms stiekem van genieten ... :wink:
Heerlijk als ze dat dan toch komen zeggen!
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
blondie
Zeer actief

Re: Opmerking die lief was en me deed glimlachen

Ongelezen bericht door blondie »

MariskaB schreef:Tsja zelfs mensen die eigenlijk niets met dieren hebben, kunnen er toch soms stiekem van genieten ... :wink:
Heerlijk als ze dat dan toch komen zeggen!
ja, al was dit niet stiekum genieten, ze bleef echt te kijken terwijl ze passeerde, maar ik lette wel op dat mijn honden niet ineens op haar af zouden gaan, ergens had ik en mijn honden wel door dat ze het op afstand dus blijkbaar leuk vond om te zien.
Soms weet je het ook niet hoor, doe je "moeite" om de honden bij je te houden omdat vrouwtjes met stokjes of rollators passeren en dan vragen ze of ze aggressief zijn dat je zo de honden bij je houdt :mrgreen: en dan hoor ik juist weer de verhalen van dat ze toen ze jong waren ook altijd herders hadden en oh ja kijk zie je (als je de honden dan maar laat begroeten ) net zo, zeggen ze vaak "heerlijk he die honden" jammer dat ik daar nooit een foto van heb gemaakt, heb menig vrouwtje en mannetje met rollator of met stok zo horen praten met jut en jul erom heen. Je ziet dan zeker wel ook de oudere mensen die altijd honden gewend waren genieten van dat contact.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”