De uitslag was prachtig; ED vrij, HD A en Norberg waarde 38
Ondanks dat ik me niet voor kon stellen dat er iets met mijn enorme spring in 't veld aan de hand kon zijn ben ik blij met de uitslag
Moderator: moderatorteam

Dante heeft SLE (auto-immuunziekte). Hij is vaak mank geweest omdat het erg lang duurde eer deze diagnose gesteld werd. Idd veel getobt met hem. Maar nu gaat het weer aardigSas schreef:Dat kan ik me voorstellen! Als ik het me goed herinner heeft Dante toch wel iets van knie problemen gehad ofzo?
Fijn dat de 'kleine' akoord bevonden is

Nou en ofranetje schreef:Dat is een mooi resultaat![]()
![]()
Geeft toch best een lekker gevoel ook al heb je geen fokplannen

Gefeliciteerd met de goede uitslagMoon schreef:Dante heeft SLE (auto-immuunziekte). Hij is vaak mank geweest omdat het erg lang duurde eer deze diagnose gesteld werd. Idd veel getobt met hem. Maar nu gaat het weer aardigSas schreef:Dat kan ik me voorstellen! Als ik het me goed herinner heeft Dante toch wel iets van knie problemen gehad ofzo?
Fijn dat de 'kleine' akoord bevonden is
Ja ik woon in Schiedam, maar nu woon ik in Kethel (dorp)Flevo Bordertje schreef: Wonen jullie soms in Schiedam?? Ik kan me een prachtige Bracco Italiano herinneren die Dante heette toen ik daar woonde en met Boyke langs de singeltjes liep! Boyke kon leuk met hem opschieten, maar Dante bleef altijd zo prachtig waardig. Ik was een beetje verliefd op hem![]()

Ja die is zeker blijLongFields schreef:Gefeliciteerd met deze prachtige uitslag, daar zal de fokker ook blij mee zijn denk ik.

Wat leuk je hier tegen te komenMoon schreef:Ja ik woon in Schiedam, maar nu woon ik in Kethel (dorp)Flevo Bordertje schreef: Wonen jullie soms in Schiedam?? Ik kan me een prachtige Bracco Italiano herinneren die Dante heette toen ik daar woonde en met Boyke langs de singeltjes liep! Boyke kon leuk met hem opschieten, maar Dante bleef altijd zo prachtig waardig. Ik was een beetje verliefd op hem![]()
![]()
Nu je het zegt, ik herinner me Boyke![]()
Wat leuk, een aanbidster van mijn Dante
Wij zwerven wat af in de polder hier, heerlijk! En zoveel verschillende mogelijkheden en routes. Ik heb hier echt het idee dat ik een beetje buiten de stad woonFlevo Bordertje schreef:Wat leuk je hier tegen te komenMoon schreef:Ja ik woon in Schiedam, maar nu woon ik in Kethel (dorp)Flevo Bordertje schreef: Wonen jullie soms in Schiedam?? Ik kan me een prachtige Bracco Italiano herinneren die Dante heette toen ik daar woonde en met Boyke langs de singeltjes liep! Boyke kon leuk met hem opschieten, maar Dante bleef altijd zo prachtig waardig. Ik was een beetje verliefd op hem![]()
![]()
Wat leuk, een aanbidster van mijn DanteEn dat je je Boyke nog herinnert, hij voelt zich helemaal gevleid
Mooie plek hoor om te wonen, Kethel. Daar ging ik heel vaak met Boyke wandelen in de polder. Wat hebben we daar genoten!
Door Dante heb ik altijd een zwak gehouden voor Bracco's. Ik ben sowieso een echte jachthondenfan.
Groetjes en een lik van Boyke voor Dante en je andere mooierds

Ja grappig is dat, het is een bijzonder gebied zo dicht bij de stad. We zijn er 's ochtends vroeg vaak genoeg een vos tegen het lijf gelopenMoon schreef:Wij zwerven wat af in de polder hier, heerlijk! En zoveel verschillende mogelijkheden en routes. Ik heb hier echt het idee dat ik een beetje buiten de stad woonMoon schreef:Ja ik woon in Schiedam, maar nu woon ik in Kethel (dorp)Flevo Bordertje schreef: Wonen jullie soms in Schiedam?? Ik kan me een prachtige Bracco Italiano herinneren die Dante heette toen ik daar woonde en met Boyke langs de singeltjes liep! Boyke kon leuk met hem opschieten, maar Dante bleef altijd zo prachtig waardig. Ik was een beetje verliefd op hem![]()
![]()
Wat leuk, een aanbidster van mijn DanteGroetjes terug, ook aan Boyke